استانی 15:54 - 29 شهریور 1396
معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:
معاون وزیر راه و شهرسازی انجام عملیات‌های زیرساختی پایانه مرزی مهران را از اولویت‌های این وزارتخانه اعلام کرد.

تکمیل زیرساخت‌های مرز مهران از اولویت‌های مهم راه و شهرسازی

به گزارش ایسنا، مهندس «داود کشاورزیان» در نشست ستاد اربعین استان ایلام، اظهار کرد: باید قطعاتی از مسیر ایلام به پایانه مرزی مهران را که عملیات ساخت آنها در حال انجام است تا قبل از اربعین تکمیل شود و زیربار ترافیک رود.

وی با اشاره به اینکه عملیات‌های زیرساختی در پایانه مرزی مهران در حال انجام است که با فعالیت‌های شبانه روزی تا قبل از اربعین به پایان می‌رسند، اضافه کرد: انجام عمیات‌های زیرساختی پایانه مرزی مهران از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور یادآور شد: در ایام اربعین از جاده ملکشاهی به مهران به عنوان جاده جایگزین استفاده و مشکل  پل در این محور توسط قرارگاه خاتم مرتفع خواهد شد، تا همچون سال گذشته شاهد تسهیل در تردد زائرین باشیم.

کشاورزیان به تامین قیر مورد نیاز برای پارکینگ اربعین اشاره کرد و گفت: در ایام اربعین دو دستگاه ماشین آتش‌نشانی با تمام تجهیزات و امکانات از طریق شهرداری تهران در داخل پایانه مستقر می‌شود.

انتهای پیام


9427475
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است