استانی 01:05 - 31 مرداد 1396
دقایقی پیش رخ داد؛
شاهرود - معاون اورژانس ۱۱۵ شاهرود از انحراف یک دستگاه اتوبوس زائران عراقی با ۴۵ مسافر در کمربندی شاهرود خبر داد و گفت: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

انحراف یک دستگاه اتوبوس حامل ۴۵ زائر عراقی در کمربندی شاهرود

ناصر سلمان پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به انحراف یک دستگاه اتوبوس زائران عراقی با ۴۵ مسافر در کمربندی شاهرود، اظهار داشت: این اتوبوس که از مشهد به سمت قم در حال حرکت بود، در ساعت  ۱۰ دقیقه بامداد سه شنبه در کمربندی شاهرود از جاده منحرف شد و بر اثر تکان های شدید ناشی از این انحراف تعدادی از مسافران آسیب دیدند.

وی با اظهار اینکه برای امداد رسانی به مصدومان پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و ۲۵ نفر از مسافران به صورت سرپایی درمان شدند، افزود: شش نفر از مسافران هم به علت ضربه به کمر و سایر اندام ها به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند تا بررسی های بیشتری درباره سلامت آنها انجام شود.

 معاون اورژانس ۱۱۵  شاهرود گفت: راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با یک دستگاه خودروی دیگر از جاده منحرف شده و خوشبختانه اتوبوس واژگون نشده است.

سلمان پور با تاکید بر اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از مسافران آسیب جدی ندیده است، یادآور شد: این، دومین حادثه برای اتوبوس ها در کمربندی شاهرود در چند روز اخیر بود.

بامداد جمعه نیز واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسیر تایباد - تهران در کمربندی شاهرود سه کشته و بیش از ۳۰ مجروح بر جای گذاشت.


9382023
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است