سیاسی 08:32 - 04 آذر 1399
در گفت‌وگو با ایسنا
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با بیان این که توطئه و خیانت بزرگی در منطقه در حال شکل گیری است گفت: عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی با حمایت و زمینه سازی عربستان صورت گرفته است.

آیت‌الله اختری:آل سعود و رژیم صهیونیستی به دنبال بازی‌سازی هستند/ مسلمانان کوتاه نیایند

آیت‌الله محمدحسن اختری در گفت‌وگو با ایسنا درباره اخبار مرتبط با سفر نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان اظهار کرد: در مسئله ارتباطات بین اسرائیل و عربستان به صورت خاص در رده‌های بالا طی این سال‌ها روابطی وجود داشته و حتی ممکن است زمانی اعلام کنند که بیش از یکی دو دهه است اینها با هم ارتباط دارند، اما یا مخفی بوده و یا در حاشیه جلسات و نشست‌های منطقه‌ای صورت می‌گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه دیدارهای شان را گاهی اعلام کرده و یا گاهی تکذیب کرده‌اند نیز یکی از ترفندهایی است که انجام می دهند در واقع این کشورها و به خصوص آل سعود از زمان روی کار آمدن رژیم صهیونیستی جزو اولین کسانی بودند که آن را به رسمیت شناخته و قبول کردند.

آیت الله اختری همچنین بیان کرد: گرچه مقامات اسرائیل دیدار نتانیاهو با بن سلمان را تایید کردند و در مقابل از سوی عربستان تکذیب شد اما این همان بازی است که چند دهه است انجام می‌دهند. یک بار تکذیب کرده و بار دیگر تایید می‌کنند تا زشتی این کار را از بین برده و بپوشانند. در واقع در راستای توطئه و خیانت آشکار و بزرگی است که در سیاست انگلیسی‌ها طراحی شد و امروز آمریکا به خصوص ترامپ از آن پشتیبانی کرده و با همکاری رژیم صهیونیستی اجرا می‌کند.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در ادامه اظهار کرد: مجموعه جنایت‌ها و خیانت‌هایی که در منطقه صورت گرفته از قبیل الحاق جولان، کرانه باختری، توسعه شهرک سازی‌ها، حمایت مستقیم از رژیم صهیونیستی در بمباران کردن مناطق فلسطینی ها و تخریب خانه‌های مردم و آواره کردن فلسطینی‌ها کارهایی است که در این چند سال پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت: عادی سازی روابط هم با حمایت و زمینه سازی عربستان صورت گرفته گرچه خودش در این مرحله به صورت رسمی و آشکار اعلام نکرده اما عربستان حامی و زمینه ساز ارتباط امارات، بحرین و سودان با اسرائیل است و همه اینها با پشتیبانی و زمینه سازی آل سعود صورت می‌گیرد.

آیت الله اختری افزود: این اقدامات در راستای حمایت از ترامپ و سیاست‌های آمریکا و همچنین حمایت از نتانیاهو در برنامه‌های داخلی اش ضد فلسطینیان انجام شده است. زیرا امروز در فلسطین اشغالی نتانیاهو بدترین وضعیت را دارد و در ضعف قرار گرفته است. همانطور که شاهد هستیم در داخل فلسطین اشغالی تظاهرات و اجتماعات بزرگی علیه نتانیاهو صورت می‌گیرد، آنها با اقداماتشان می‌خواهند آرام سازی داخلی را دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: درواقع هدفشان ضربه زدن و خنجر زدن به فلسطینیان و خیانت به آرمان مسلمانان است و همه کشورها و دولت ها باید در مقابل این حرکت و خیانت شیطانی آل سعود در ضربه زدن به اسلام و مسلمانان و همچنین مقاومت و فلسطینیان متحد باشند تا بتوانند جلوی آنها را بگیرند.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری همچنین تاکید کرد: اینکه اعلام شود نتانیاهو با بن سلمان دیدار داشته و یا نداشته مسئله‌ای است که رسانه‌های صهیونیستی این دیدار را اعلام کردند اما این رفت و آمدها ادامه دارد. دیدارهای مخفیانه میان آل سعود و رژیم صهیونیستی انجام می‌شود. لذا اینکه دیداری انجام شده یا خیر؟ به نظر می‌رسد آنها به دنبال بازی‌سازی هستند تا زمینه را فراهم کنند و بگویند انجام شده اما مسلمانان و کشورهای اسلامی و فلسطینیان نباید در این مسئله کوتاه بیایند و از کنار این قضیه به سادگی بگذرند. توطئه و خیانت بزرگی است که در حال شکل گیری در منطقه است و می‌طلبد که مسلمانان، دولت‌ها و پارلمان‌های اسلامی همه در برابر این جنایت آل سعود و هم پیمانانشان در منطقه ایستادگی کرده و در مقابل جریان سازی آنها موضع گیری داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسلمانان بدانند رژیم آل سعود دشمن مسلمانان و هم پیمان با دشمن مسلمانان و فلسطینیان است و فلسطینی ها هم بدانند مردم مسلمان کنارشان هستند و در برابر این جنایت‌ها و کودک کشی‌های اسرائیل ایستادگی می‌کنند. همانطور که امام (ره) فرمودند و رهبری هم وعده دادند تا چند سال دیگر اسرائیل نابود می‌شود و این امرای کشورهای منطقه هستند که برای آنها آینده‌ای جز ذلت، خواری و نکبت نخواهد بود.

انتهای پیام


10824055
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته برای قدردانی از دفاع مشروع سپاه و نیرو‌های مسلح و ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حاج علی اکبری گفت: اگر صهیونیست‌ها  وارد ماجراجوی جدید شوند سیلی که خواهند خورد قابل مقایسه با چیزی که دریافت کردند نخواهد بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر حیدری گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند اگر دست از پا خطا کند، این بار سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» باهنر درباره الزام وحدت در مجلس دوازدهم توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، گفت: اگر اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است