گوناگون 16:01 - 27 مرداد 1398
عصر، عصر اینترنت است و خریدوفروش و معاملات نیز مانند سایر امور روزمره، به سمت اینترنتی شدن پیش می‌روند.

با طراحی سایت حرفه‌ای، برند خودت را در دنیا معرفی کن

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همیار توسعه، تمایل مردم به خرید کردن از فروشگاه‌های اینترنتی، صاحبان فروشگاه‌ها و مراکز خرید را بر آن داشته است تا با راه‌اندازی وب‌سایت فروشگاهی و طراحی سایت، کسب‌وکار خود را رونق دهند. سهل‌انگاری و غافل شدن از طراحی سایت و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، مدیران و کارفرمایان را به‌راحتی از خیل عظیم مشتریان اینترنتی محروم می‌کند.

طراحی فروشگاه اینترنتی و مزایای آن

طراحی فروشگاه اینترنتی اولین قدم برای کسب موفقیت در فروش اینترنتی است، اما پیمودن این مسیر دشوار، نیازمند برداشتن قدم‌های بعدی نیز هست.

طراحی سایت عاملی هست که می‌تواند وب‌سایت شما را به اوج قله‌های موفقیت برسانند.

برای مثال می‌توانید به طراحی فروشگاه اینترنتی های پرفروش توجه کنید. با کمی گردش در این وب‌سایت‌ها درمی‌یابید که طراحی سایت کاربرپسند، امکان جستجوی پیشرفته انعطاف‌پذیر با گزینه‌های کامل (برحسب دو گزاره نوع محصول و نیاز مشتری)، داشتن شکل ظاهری جذاب و ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش‌گرا تا چه حد باعث بهبود تجربه کاربری و رضایت مشتریان پس از استفاده از یک فروشگاه اینترنتی خواهد شد.

 اما اینکه این بازدیدکنندگان عمل خرید را انجام دهند، به حرفه‌ای بودن طراحی سایت و رضایت مشتریان از تجربه کاربری بستگی دارد.

درصورتی‌که بازدیدکننده سایت شما، قادر به یافتن و جستجوی آسان محصولات موردنظرش نباشد، یا نتواند محصولات انتخابی خود را با یکدیگر مقایسه کند، بدون درنگ وب‌سایت شما را ترک خواهد کرد. همچنین وجود مشکلات در قسمت سبد خرید، پرداخت، عضویت و تصاویر محصولات نیز باعث عدم تمایل بازدیدکنندگان از فروشگاه اینترنتی شما می‌شود.

با طراحی سایت وردپرس حرفه‌ای و مشتری‌پسند، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان بوده و امکانات کامل فروشگاه اینترنتی شما باعث تشویق کاربران به خرید کردن خواهد شد.

بستر اینترنت مملو از کاربرانی است که در آن، در جستجوی کالا یا خدمات گوناگون هستند. درصورتی‌که طراحی سایت شما درست و اصولی انجام‌شده باشد، می‌توانید تعداد بسیار زیادی از این کاربران را به سمت فروشگاه اینترنتی خود بکشانید

برند خود را به تمام دنیا نشان دهید!

گروه همیار توسعه، با سال‌ها تجربه و بهره‌مندی از دانش و مهارت برترین متخصصان، آماده است تا وب‌سایت شما از نقطه آغاز تا رسیدن به قله‌های موفقیت درفروش و کسب رتبه اول گوگل همراهی کند.

برای رساندن فروشگاه اینترنتی خود به رتبه اول گوگل و داشتن هزاران بازدید در هفته، می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت، با همکاران متخصص ما در همیار توسعه تماس بگیرید. این عزیزان با هدف راهنمایی شما در مسیر پیشرفت، در مورد چگونگی شروع کار طراحی سایت با وردپرس و روند بهینه‌سازی و سئو سایت شما، پیشنهادهایی را ارائه می‌دهند کافی است با شماره ۰۲۱۲۲۸۹۹۰۸۷ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10211717
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است