سیاسی 02:00 - 31 فروردین 1398
قربانعلی قائمی:
یک عضو هیأت موسس حزب جمهوریت با اشاره به اینکه حزب جمهوریت ‌در انتخابات پیش‌رو در مسیر برنامه‌ها و سیاست‌های اکثریت اصلاح‌طلبان حرکت می‌کند، گفت: این حزب با شوراهای بالادستی همکاری دارد، ولی نباید برخی افراد خود را صاحب خرد بالاتر و برتر بدانند و از جانب دیگران تصمیم‌گیری کنند.

حزب جمهوریت در مسیر سیاست‌های اکثریت اصلاح‌طلبان حرکت‌می‌کند

قربانعلی قائمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه حزب جمهوریت در طیف جریان اصلاح‌طلب تعریف می‌شود، بیان کرد: ما در مسیر برنامه‌ها و سیاست‌های اکثریت اصلاح‌طلبان حرکت می‌کنیم، ولی مواضع حزب در انتخابات، در آینده مشخص شده و درباره آن صحبت می‌کنیم.

وی درباره احتمال همکاری حزب جمهوریت با شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: ما اصالت را به کار حزبی و تشکیلات سیاسی شناسنامه‌دار می‌دهیم، ولی با شوراهای بالادستی هم همکاری داریم ولی نباید برخی افراد خود را صاحب خرد بالاتر و برتر بدانند و از جانب دیگران تصمیم‌گیری کنند. نباید اشخاص حقیقی جای شخصیت‌های حقوقی را بگیرند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: فردمحوی ممکن است در کوتاه‌مدت منافعی داشته باشد اما ما معتقدیم که در بلندمدت فردمحوری به ضرر فعالیت جمعی است.

قائمی اظهار کرد: حزب در شرف تأسیس جمهوریت سعی دارد همفکران خود را در جهت اصلاح امور کشور سازماندهی کرده و شعارهای انقلاب از جمله آزادی‌های فردی و جمعی، عدالت و رفع تبعیض و رفاه عمومی را دنبال کند، زیرا در تحقق این شعارها عقب هستیم.

به گزارش ایسنا، حزب جمهوریت پس از اختلافات داخلی در حزب اعتماد ملی و کناره‌گیری رسول منتجب‌نیا و بخشی از اعضای این حزب تشکیل شد.

انتهای پیام


10107147
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی بر ضرورت تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دولت اصلاحات گفت: عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین‌المللی صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان از همتای اندونزی خود برای سفر به تهران دعوت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را گواه شکست و استیصال این رژیم دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق و اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با همکاری همه دستگاه‌ها تاکید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است