استانی 20:24 - 10 فروردین 1394
مدیرعامل شرکت توانیر:
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: امیدواریم در آینده به جای صادرات انرژی شاهد صادرات محصولات باکیفیت این صنعت باشیم که سبب ایجاد ارزش افزوده بیشتر شود.

صادرات محصولات صنعت برق در آینده نزدیک امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همایون حائری عصر امروز در آیین بهره‌برداری از پست کمپکت ناظریه اظهار داشت: همکاری سه بخش دانشگاه، صنعت و دولت امروز سبب شد یک تکنولوژی حرفه‌ای در حد صادرات به کشورهای پیشرفته داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توانیر افزود: پست کمپکت 63.20 کیلوولت ناظریه و رونمایی از رله دیفرانسیل نیومریک ساخت داخل این ظرفیت بسیار جالب را برای متخصصان داخلی و صنعت برق کشور ایجاد کرده است.

حائری تصریح کرد: مدیرانی که پاسخگو هستند، ریسک می‌کنند و در حال حاضر کشور ما به این دسته از مدیران نیاز دارد.

وی با بیان اینکه این پست اجاره به شرط تملیک، 10 مگاوات است، گفت: از مدیران صنعت برق می‌خواهیم که در این زمینه حمایت کنند تا این ترانس‌ها را خریداری کنیم و در آینده به جای صادرات انرژی شاهد صادرات محصولات باکیفیت این صنعت باشیم که سبب ایجاد ارزش افزوده بیشتر خواهد شود.

در ادامه رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور اظهار داشت: برای اقتصاد دانش‌بنیان باید تزریق فناوری‌های بالایی را داشته باشیم که بدون حمایت دولت امکان‌پذیر نیست و بدون تزریق بخش خصوص نمی‌تواند کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشیم لذا کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان هدف این صندوق است و از 7 هزار متقاضی حدود یک هزار و 402 شرکت دانش‌بنیان شده در کشور داریم.

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور ادامه داد: 702 شرکت به صندوق طرح اضافه کرده‌اند که 451 طرح تعیین تکلیف‌شده است.

وی اظهار داشت: 323 طرح مصوب شده که 29 درصد آن رد شده و 103 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح‌ها به تصویب رسیده است.


6115895
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است