سیاسی 09:31 - 30 اسفند 1395
ناصربخت خبر داد:
رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران‌، گفت: تا به این لحظه مدارک 20 نفر از داوطلبان برای انتخابات شوراها دریافت شده و برای تکمیل ثبت نام آماده شده است.

دریافت مدارک 20 نفر برای تکمیل مراحل ثبت نام انتخابات شوراها

علی اصغر ناصر بخت در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که «ثبت نام انتخابات شوراها از ساعت هشت صبح امروز (دوشنبه) در فرمانداری تهران همزمان با فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور آغاز شده است» اظهار داشت: تاکنون افراد زیادی برای ثبت نام به فرمانداری مراجعه کرده‌اند و تاکنون مدارک 20 نفر دریافت شده است تا ثبت‌نام آن‌ها تا لحظات دیگر قطعی شود.

وی ادامه‌ ‌داد: به داوطلبان انتخابات شوراها توصیه می‌کنیم که حتما قبل از مراجعه به فرمانداری تهران مدارکی که در قانون به آن اشاره شده است را تکمیل کرده و به همراه داشته باشند تا در زمان ثبت‌نام معطل نشوند؛ زیرا هم‌اکنون ساعت اولیه ثبت‌نام است و ما با ازدحام جمعیت در فرمانداری مواجه هستیم و کسانی که مدارک آن‌ها تکمیل نباشد، ثبت‌نام از آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران در پایان خاطر نشان کرد: داوطلبان حتما باید سوء پیشنه همراه داوطلبان باشد که البته بیشتر افراد هم این گواهی را همراه داشته‌اند ،  ولی برخی از افرادی که برای ثبت‌نام می آیند این گواهی را به همراه ندارند.

انتهای پیام


8940681
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ملازهی گفت: ایران و پاکستان در قبال مسائل منطقه‌ای در خاورمیانه دیدگاه‌های مشترکی دارند که در سیاست منطقه‌ای می‌توانیم با یکدیگر هم مسیر باشم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت در انتخابات دور دوم مجلس را بسیار مهم تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب موتلفه توطئه‌های جدید دشمنان علیه جمهوری اسلامی را شکست خورده تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد اهتمام ویژه داشته باشند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۹۰ داوطلب در سطح کشور در دور دوم انتخابات برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس رقابت می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس برگزار خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است