استانی 12:15 - 04 آذر 1399
ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: افرادی که در شهرهای قرمز کرونایی سکونت دارند ولی خودروی آنان پلاک بومی نیست، می‌توانند بعد از جریمه شدن با مدارک سکونتی به پلیس‌راه و راهور استان مراجعه و نسبت به اصلاح جریمه خود اقدام کنند.

پلاک‌های غیرزنجانی؛ دردسر امروز زنجانی‌ها برای تردد

سردار رحیم جهانبخش ظهر امروز (۴ آذرماه) در حاشیه بازدید از نحوه اجرای طرح کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی استان، در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از همکاری آگاهانه مردم و اصناف با پلیس در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، اظهار کرد: با توجه به هم‌جواری و مسیر تردد زنجان با هفت استان مهم کشور، کارکنان پلیس‌راه و راهور و انتظامی استان با همه توان و امکانات خود را در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا خودروهای غیربومی و بومی را کنترل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سه شهر استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، هرگونه ورود خودرو با پلاک غیربومی به داخل شهرهای قرمز کرونایی و خروج خودرو با پلاک بومی ممنوع بوده و اجازه تردد داده نخواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه خودروهایی که مصوبات طرح ممنوعیت تردد را رعایت نکنند و به شهرهای غیربومی وارد شوند، یک میلیون تومان جریمه خواهند شد، تصریح کرد: همه محورهای مواصلاتی استان زنجان توسط هشت پاسگاه پلیس‌راه و دوربین‌های ثبت تخلفات کنترل و رصد می‌شوند و خودروهایی که با پلاک غیربومی آن منطقه تردد کنند، جریمه خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان در رابطه با افراد ساکن زنجان که دارای خودروی پلاک زنجان نیستند، ادامه داد: افرادی هستند که در شهرهای قرمز کرونایی سکونت دارند ولی پلاک وسیله نقلیه آن‌ها بومی آن شهر نیست که می‌توانند بعد از جریمه شدن با مدارک سکونتی به پلیس‌راه و راهور استان مراجعه و نسبت به اصلاح جریمه خود اقدام کنند.

جهانبخش با اشاره به تشکیل ۲۳ تیم تلفیقی پلیس اماکن در خصوص نظارت بر اصناف استان، اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و با توجه به مطالبه عمومی آحاد جامعه در اجرای دقیق‌تر برنامه‌های این طرح، طرح نظارت بر واحدهای صنفی از سوی پلیس استان و با همکاری کارشناسان اتاق اصناف، معاونت بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان و سازمان صمت استان با جدیت بیشتری در استان انجام می‌شود.

وی با بیان اقدامات صورت گرفته از زمان آغاز طرح نظارت بر اصناف استان، افزود:‌ طی سه روز گذشته در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی، روزانه بیش از ۱۱۰۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته است، گفتنی است پلیس با همه توان خود پای کار بوده و اقدامات ایجابی و تذکری سرلوحه کار پلیس است.

این مسئول با بیان اینکه طی سه روز گذشته تا به امروز بیش از ۱۲۰۰ تذکر زبانی به صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌اند، داده شده است، تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها در راستای صیانت و سلامت آحاد جامعه با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون همراهی خوبی داشتند ولی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا نیازمند تعامل بیشتر آحاد جامعه هستیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی با همه قوا پای کار ایستاده‌اند و نسبت به اجرای قانون و اعمال جریمه متخلفان اقدام می کنند، خاطرنشان کرد: با افرادی که نسبت به حقوق سایر شهروندان بی توجه هستند، برخورد قاطع و قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام


10824660
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است