ورزشی 21:27 - 04 آذر 1399

طباطبایی از فعالیت های کاراته ایران گزارش داد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در ادامه جلسات آنلاین رئیس فدراسیون جهانی کاراته با رؤسای اتحادیه‌های قاره‌ای و فدراسیون‌های ملی در سال ۲۰۲۰، امروز اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی با رؤسای فدراسیون‌های کاراته اسیا و اقیانوسیه جلسه‌ای برگزار کرد.

در این جلسه که در مجموع رؤسای ۳۷ فدراسیون از جمله ایران حضور داشتند، اسپینوز در بخش نخست صحبت‌هایش به ۵۰ سالگی فدراسیون جهانی اشاره کرد و عنوان داشت: این اتفاق مهمی برای ما بود و بر همین اساس از لوگوی جدید فدراسیون جهانی رونمایی کردیم. خوشحالیم که این اتفاق مهم از چشم مسؤولان نطز پنهان نماند و بسیاری از مقامات از جمله رئیس کمیته بین المللی المپیک پیام تبریک ارسال کردند.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا در سرتاسر جهان، تصمیم ما برخورد خوش بینانه با این پاندمی است. امیدواریم سال ۲۰۲۱ را به خوبی اغاز و به پایان برسانیم. در این سال المپیک برگزار می‌شود و کاراته نیز برای نخستین بار در ان شرکت می‌کند.

رئیس فدراسیون جهانی کاراته خاطرنشان کرد: پیغامی که به تمام فدراسیون‌ها می‌دهم این است که همه خودشان را با پروتکل‌های بهداشتی هماهنگ کنند تا بتوانیم در کنار کرونا فعالیت‌های ورزشی خود را داشته باشیم.

در این جلسه سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته گزارشی از فعالیت‌های کاراته ایران در چند ماه گذشته را ارائه کرد. در این گزارش طباطبایی با اشاره به برگزاری لیگ کاتا، کاتای ساحلی و اردوی تیم ملی، از امادگی فدراسیون برای برگزاری لیگ کاراته خبر داد.

پس از گزارش طباطبایی، اسپیونز با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در ایران، ابراز امیدواری کرد که تمام کشورها بتوانند در کنار کرونا به فعالیت‌های ورزشی خود ادامه دهند.


10825651
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم شانس برد پرسپولیس نسبت به صنعت نفت روی کاغذ بیشتر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بانوی ملی پوش اسکیت هنری گفت: رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (پنج شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است