ورزشی 16:24 - 06 مهر 1399

دنبال پیدا کردن اسپانسر برای اعزام تیم ملی فوتسال به کویت هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکار درباره برنامه های تیم ملی فوتسال ایران گفت: همانطور که پیش از این هم اعلام شد با وجود برخی مشکلات، موفق به انجام هماهنگی های لازم جهت اعزام تیم ملی فوتسال به ازبکستان و انجام دو دیدار تدارکاتی شدیم. این اتفاق در شرایط فعلی بهترین اقدام ممکن است و قطعا برای تیم ملی مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا پیش از اعزام به مسابقات جام ملتهای آسیا اردو و بازی تدارکاتی دیگری نیز داشته باشیم که به احتمال زیاد در کشور کویت، میزبان جام ملتهای آسیا باشد. البته این موضوع منوط به تامین هزینه‌های اعزام است. به همین منظور در تلاش هستیم با جذب حامیان مالی مانند تورنمنت فوتسال مشهد که با حضور دو تیم خارجی برگزار کردیم، تیم ملی را به کویت اعزام کنیم.

رئیس کمیته فوتسال تاکید کرد: تیم‌های ملی رده‌های مختلف همیشه از جذب اسپانسر در تامین هزینه‌هایشان بهره بردند و اینطور نیست که این اتفاق برای نخستین بار و مختص به تیم ملی فوتسال باشد. به طور کلی اینکه دنبال تامین هزینه‌های اعزام تیم ملی فوتسال با هدف رساندن بازیکنان به حداکثر آمادگی باشیم، اتفاق مثبتی است. ضمن اینکه اکنون باید متمرکز باشیم و از زمان کم باقیمانده تا آغاز جام ملتها غافل نشویم.

پرهیزکار در پایان درباره جدایی محمد هاشم زاده از تیم ملی فوتسال و انتخاب مربی جدید در این تیم گفت: هفته آینده نشست مشترکی با سرمربی تیم ملی خواهم داشت و نظر ناظم الشریعه را درباره اضافه شدن یا نشدن مربی جدید جویا خواهم شد. ما این آمادگی را داریم که در صورت درخواست سرمربی، موضوع را در کمیته فنی و توسعه بررسی کنیم. در آن صورت، گزینه های مورد نظر سرمربی بررسی خواهد شد. اما تا امروز هیچ صحبتی در خصوص این موارد انجام نشده و باقی موارد صرفا گمانه‌زنی رسانه‌ای است. ضمن اینکه تیم ملی فوتسال با همین کادر فنی فعلی عازم ازبکستان خواهد شد.


10736741
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی به مرحله نهایی مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رحمان محمدی راد به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با موافقت فدراسیون جهانی تنیس ایران میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با حضور کشتی گیران ایرانی آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا - پاری سن ژرمن و دورتموند - اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تلاش برای برگزاری فینال جام حذفی تا پایان خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از به اتمام رسیدن لیگ برتر فصل جاری در ۳۱ خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس همان تیم همیشگی باشد به طور حتم با یک بازی هوشمندانه می‌تواند برابر صنعت نفت پیروز شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسن زاده گفت: جالب است تیم ها فصل قبل وقتی می‌باختند بیانیه می‌دادند الان وقتی می‌برند شروع به بیانیه نویسی می کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرپرست این تیم حق شرکت در تمرین را نداشت و مدافع برزیلی آبی‌ها نیز غایب بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است