ورزشی 21:24 - 28 شهریور 1393
تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نرفتن ملی پوشان به لیگ های اروپایی پس از جام جهانی، آنها را بی انگیزه کرده است.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی جمعه شب در نشست خبری پس از مسابقه مقابل فولاد خوزستان افزود: بازیکنان استقلال شروع خوبی مقابل حریف داشتند و می توانستند در نیمه نخست حداقل با دو گل زمین بازی را ترک کنند.



وی با بیان اینکه بازیکنان فولاد خوزستان حتی یک کرنر هم بر روی دروازه استقلال ارسال نکردند، اظهار داشت: تیم حریف موقعیت 30 درصدی هم بر روی دروازه استقلال ایجاد نکرد و در این بازی تنها یک شوت زد و بر روی یک کاشته به گل رسید.



قلعه نویی با بیان اینکه آبی پوشان حاکم بر میدان بودند، گفت: معتقدم شانس با بازیکنان استقلال یار نبود و گرنه نباید مقابل فولاد تن به شکست می دادیم.



وی در خصوص مشکل گلزنی آبی پوشان در دو دیدار اخیر خود در لیگ برتر افزود: بازیکنان در ایجاد موقعیت گلزنی عملکرد خوبی داشتند اما در زدن ضربات آخر بی دقت بودند.



سرمربی تیم استقلال اضافه کرد: در صورتی که مصدومان (خسرو حیدری، هاشم بیک زاده و جاسم کرار ) به تیم ملحق شوند مشکلات خط دفاع و هافبک ما بر طرف خواهد شد.



وی در مورد تعویض آرش برهانی مهاجم باتجربه آبی پوشان گفت: برهانی دوندگی خوبی داشت اما از موقعیت های خود استفاده نکرد و به همین علت تعویض شد.



قلعه نویی درباره آماده نبودن ملی پوشان استقلال اظهار داشت: بازیکنانی که از روز اول با ما تمرین نکردند هم اکنون از نظر جسمانی و انگیزشی با مشکل روبرو هستند. ملی پوشان تصور می کردند بعد از جام جهانی به لیگ های اروپایی می روند اما چنین امری محقق نیافت و آنان در حال حاضر از نظر انگیزشی با مشکل روبرو هستند که امیدوارم هرچه سریعتر مشکلات آنان برطرف شود.



وی در خصوص ناکامی تیم فوتبال امید ایران در بازیهای آسیایی افزود: چنین شکست هایی برای هر تیمی مثل اسپانیا و ایتالیا در جام جهانی اتفاق می افتد، مهم برخورد با این گونه ناکامی هاست.



سرمربی تیم استقلال ادامه داد: وینگاد مربی بزرگی است و می تواند تیم را برای رقابت های آتی آماده کند اما مطمئن باشید اگر یک مربی ایرانی هدایت این تیم را برعهده داشت، انتقادات شدیدی علیه وی صورت می گرفت.



وی خاطر نشان کرد: اکبر محمدی یکی از مربیان خوب و آینده دار فوتبال ایران است اما برخوردهای عیر منصفانه به فوتبال ما ضربه زده است.



قلعه نویی گفت: باید با نقد منصفانه، شرایط را برای موفقیت تیم امید در مرحله مقدماتی بازیهای المپیک مهیا کرد.



تیم استقلال تهران جمعه شب در هفته نهم لیگ برتر باشگاه های ایران با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم فولاد خوزستان شد.



ورزشی (3) ** 9122 ** 9140 **2024

انتهای پیام /*


4751688
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیومی از بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال نساجی گفت: چند سالی می‌شود که نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نراتزوری با پیروزی مقابل روسونری، بیستمین اسکودتوی تاریخ خود را به رویایی‌ترین شکل ممکن کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نواک جوکوویچ به عنوان بهترین ورزشکار جهان در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رم در بازی خانگی هفته سی و سوم سری آ ایتالیا به مصاف بولونیا رفت و با نتیجه ۳-۱ شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ با نتیجه ۴ بر صفر کویت را شکست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ با نتیجخ ۴ بر صفر کویت را شکست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف کویت رفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است