ورزشی 16:12 - 07 آذر 1393
آدیداس در نظر دارد با مبلغ ۲۰۰ میلیون پوند ستاره آرژانتینی بارسلونا را به چلسی منتقل کند.

آدیداس در راه انتقال ۲۰۰ میلیون پوندی مسی به چلسی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از دیلی اکسپرس، لیونل مسی در اختلاف مالی بزرگی با بارسلونا قرار دارد و آماده است تا انتقال به استمفورد بریج را کلید بزند زیرا می‌خواهد در لیگ برتر به میدان برود.

بارسلونا مبلغی حدود 200 میلیون پوند برای با‌ارزش‌ترین دارایی‌اش تعیین کرده است اما بر اساس منابع نزدیک به این بازیکن، آدیداس، یکی از غول‌های تجهیزات ورزشی که اسپانسر باشگاه چلسی محسوب می‌شود، برای بیرون کشیدن این بازیکن از چنگ نایکی، رقیب سنتی‌اش آماده شده است.

سسک فابرگاس، دوست صمیمی مسی که در تابستان به چلسی منتقل شد، نیز به دنبال قانع کردن هم‌تیمی‌اش برای انتقال به استمفوردبریج است.

ظاهرا مسی در حال یادگیری زبان انگلیسی است و معتقد است که پسرش تیاگو در لندن آموزش‌های بهتری خواهد دید. وی در ماه می قرارداد جدیدی به ارزش 16 میلیون پوند در سال پس از پرداخت مالیات امضا کرد اما کریستیانو رونالدو، اصلی‌ترین رقیبش حدود 19 میلیون پوند در سال دریافت می‌کند و این باعث اختلاف بین مسی و بارسلونا شده است.

رکوردهای این هفته برترین گلزن تاریخ لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بر اساس گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی زیر سایه شهرت نیمار، ستاره برزیلی این تیم به چشم نیامده است.


5289800
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است