اجتماعی 09:02 - 29 دی 1398

معابر پایتخت مسدود نیستند اما ترافیک سنگین است

سرهنگ محمد رازقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت معابر پایتخت گفت: بیشتر گیر ترافیکی در بخش غربی است. در ابتدای صبح در شمال غرب و شمال به دلیل اینکه بارندگی شدید بود در چندین نقطه انسداد داشتیم اما با امدادرسانی به موقع، مسیر باز شد.

وی افزود: در حال حاضر تمامی معابر پایتخت باز هستند. در هیچ محوری گره ترافیکی نداریم اما شاهد ترافیک سنگین در اکثر محورها هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: در بزرگراه شهید همدانی، شهید خرازی، شهید همت، حکیم و نواب بار ترافیکی سنگین گزارش شده و همچنین در آزادراه شهید فهمیده هم بار ترافیکی سنگین است تنها دلیل این ترافیک سنگین هم بارش برف و باران و لغزنده بودن معابر است.

وی افزود: اولین توصیه‌ای که به شهروندان دارم این است که اگر کار ضروری ندارند از خودروی شخصی استفاده نکنند. همچنین ایمنی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ رازقی یادآور شد: رانندگان در شرایطی که معابر لغزنده است از تغییر مسیر ناگهانی اجتناب کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت تأکید کرد: برای تردد در معابر شمالی، رانندگان می‌بایست حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی با گلایه از عدم همکاری تاکسی‌ها در روزهای بارانی و برفی با انبوه مسافران، تصریح کرد: متأسفانه تاکسی جوابگو نبوده و خیلی از تاکسی‌ها در محل‌هایی که باید باشند، نبودند و شاهد ازدحام مسافران در سطح شهر هستیم.


10351244
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» چهار زندانی محکوم به مرگ سحرگاه چهارشنبه برای اجرای حکم در زندان قزل‌حصار پای چوبه دار رفتند، اما سه نفر از آنها با دریافت مهلت و قبول درخواست اعاده دادرسی درپرونده‌شان به سلول خود برگشتند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است