اجتماعی 18:21 - 06 بهمن 1400
وزیر کشور با بیان اینکه مدیریت موفقی را از سوی مسئولان استانی در بارش سنگین برف شاهد بودیم، گفت: با همت همه دستگاهها هیچ مشکلی در خصوص قطعی برق، آب و گاز در استان اردبیل نداشتیم.

وزیر کشور: در برف سنگین استان اردبیل خدمات عمومی به نحو مناسبی صورت گرفت

 به گزارش ایسنا، دکتر احمد وحیدی در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات بحران استان اردبیل با بیان اینکه باید بهترین استفاده ممکن را از نزولات آسمانی اخیر در کشور داشته باشیم، تصریح کرد: واقع امر این است که مساله بی آبی در کشور به دلیل خشکسالی های اخیر وجود داشت و از این جهت بارش های سنگین برف و باران در کشور امید بخش است.



وزیر کشور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با لطف و نظر خداوند، باران رحمت کشور را فرا گرفت، گفت: در شرایطی که برف و باران سنگین کشور را فرا گرفت؛ این نگرانی وجود داشت که برق، آب و گاز استان های برف زده قطع شود که با همت و روحیه جهادی، مساله به شکل موثری مدیریت شد.



وی با بیان اینکه بارش اخیر سنگین برف در استان اردبیل در طی یک دهه اخیر بی سابقه بوده است، تصریح کرد: با تلاش های همه دستگاههای خدمات رسان از جمله هلال احمر، نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه، راهداری اورژانس استان و سایر دستگاهها، روند خدمات رسانی بدون مشکل انجام گرفت.



وحیدی با بیان اینکه در همین مدت برف سنگین در استان اردبیل غذای گرم به هموطنان گرفتار در برف و کولاک سنگین توزیع شد و این نشان از روحیه مردمی و حضور در میدان خدمت عزیزان مسئول در استان دارد، ادامه داد: امروز به خاطر نقش مسئولانه همه دستگاهها همه راههای شهری و روستایی در استان باز است و خوشبختانه هیچ مشکلی در این حوزه وجود ندارد.



وی با بیان اینکه در مواقع و شرایطی که دچار برف و باران سنگین هستیم، باید از مردم عزیز به شکل موثری کمک گرفته شود، گفت: انصافا همراهی خوبی را از سوی مردم در مدیریت برف سنگین در استان شاهد بودیم و باید این روحیه همدلی و همکاری همواره استمرار یابد.

وزیر کشور تصریح کرد: مدیریت موفق برف سنگین در استان اردبیل و سایر استان های کشور در نوع خود رزمایش و مانور هم است و  باید اندوخته‌ها و تجربه‌هایمان را در کنترل بحران‌های طبیعی کشور ارتقاء بخشیم.

وی اضافه کرد: توزیع ۱۵ هزار تُن نمک و ماسه اقدام بزرگی بود که در مدیریت برف سنگین شاهد بودیم.

وحیدی همچنین گفت:با تأکید بر اینکه باید از تجربه ها و اقدامات به عنوان دستاوردی بزرگ برای انجام کارهای بزرگ و حل مشکلات مردم کمک بگیریم، خاطر نشان کرد: توسعه و بالندگی استان در گروی همین همدلی و همکاری های نزدیک مردم با مسئولین است و باید این روند تداوم یابد.



وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیازهای استان در حوزه ماشین آلات سنگین، آمبولانس های لازم و سایر احتیاجات استان مورد توجه است و اقدامات لازم در این خصوص صورت می گیرد.



بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی در پایان گفت: باید همواره سطح آمادگی خوبی در کشور و به خصوص استان هایی که با بارش سنگین برف و باران مواجه هستند؛ وجود داشته باشد و اجازه ندهیم که باران رحمت الهی باعث ایجاد نگرانی برای مردم شود.

انتهای پیام


11428176
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شناسایی، تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان در درگیری خیابانی در مرکز تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه ۱۱ مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از ۶۵ هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۰ نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فردین رحمان‌نژاد از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک جرم شناس به پلیس پیشنهاد کرد تا در راستای افزایش بازدارندگی مجازات مجرمان، دوره‌های آموزش و چک لیست‌هایی را برای ماموران میدانی خود پیش‌بینی کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است