استانی 21:56 - 30 مهر 1396
رئیس هیئت فوتبال شهرستان قدس:
قدس- رئیس هیات فوتبال شهرستان قدس بازیکن سازی را در اولویت برنامه های این هیئت دانست و از به روز شدن علم فوتبال در این شهرستان خبر داد.

علم فوتبال در قدس به روز می شود/بازیکن سازی در اولویت

خدابخش محمدزاده پودینه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هیئت فوتبال شهرستان ها به تبع از سیاست گذاری های کلی هیات فوتبال استان تهران و بر اساس آیین نامه ها و ضوابط تدوین شده در فدراسیون فوتبال مجری و سیاست گذار اصلی فوتبال در شهرستان است.

وی افزود: هیات فوتبال شهرستان قدس از سال ها پیش فعالیت می کند و تمامی روسای این هیات از اولین رییس، تا امروز، زحمات بسیاری کشیده و ظرفیت ها و پتانسیل خوبی در شهر ایجاد کرده اند.

پودینه اظهار داشت: در سال های گذشته تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر و دسته های پایین تر و لیگ های پایه بسیار بیشتر از اکنون بود ولی به دلیل افزایش مشکلات اقتصادی اکنون تعداد تیم ها در لیگ برتر بزرگسالان به ۱۰ تیم و دسته یک ۱۴ تیم رسیده و لیگ های نونهالان، نوجوانان و جوانان نیز با تعداد کمتری تیم برگزار می شود.

وی اضافه کرد: شهرستان قدس ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در بازیکن سازی دارد، که حضور بازیکنان شهرقدسی متعدد در لیگ برتر  و دسته اول  خود گواه این ادعا است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان قدس گفت: در همین راستا زمینه لازم برای تربیت بازیکنان از لیگ های پایه و رشد و پرورش استعدادهای فوتبالی این شهر و توانمند سازی مدارس فوتبال را در اولویت امور خود قرار دادیم.

وی اضافه کرد: در چند سال گذشته هیات فوتبال قدس در حوزه آموزش فعالیت خوبی داشته ولی هیات فوتبال در دوره جدید به دنبال فعال سازی کمیته آموزش جهت به روز کردن علم فوتبال در شهرستان هستیم، همچنین با فعال کردن بقیه کمیته ها و راه اندازی فوتبال بانوان در شهرستان جهش بزرگ در فوتبال قدس را پایه ریزی می کنیم.

پودینه در خصوص زیر ساخت های ورزشی در قدس گفت: در دوره گذشته شورای شهر، اقدامات موثری به لحاظ زیرساخت های ورزشی در قدس صورت گرفت که باید از این پتانسیل و ظرفیت ها مانند استادیوم و زمین های چمن مصنوعی که می تواند در حوزه فوتبال استفاده شود، بهره برد.


9492454
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است