سیاسی 21:30 - 09 مرداد 1394
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران:
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران، تأکید کرد به نظر من می‌رسد برخی شعبان بی‌مخ‌های سیاسی در کشور ما در حال پیدا شدن هستند که این‌ها در هر موضوعی دست به قلم می‌برند و موضع‌گیری می‌کنند.

برخی شعبان بی‌مخ‌های سیاسی در حال پیدا شدن هستند/ خون‌های آلوده به خانواده‌های زیادی آسیب رساند
به گزارش جهان، پرویز سروری در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت:‌ به تعبیری باید گفت هر دم از این باغ بری می‌رسد تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد و کسانی که با ادعای دموکراسی و گفتن و دانستن حق مردم است پا به عرصه قدرت گذاشتند و شعارهای پرطمطراق آن‌ها گوش عالم را کر کرده بود که قرار است دموکراسی به صورت آزاد بیان شود، حالا به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند.



وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران آزادترین کشور در بیان اندیشه‌ها بوده اما وی که به نوعی همه خاستگاه‌شان در غرب شکل می‌گیرد و تفکر سکولار و لیبرال دارند و شعارهای پرطمطراق داده بودند اما امروز می‌بینیم تغییر رویکرد داده‌اند و همین اصلاح‌طلبانی که تا دیروز فریاد
یک موسسه عمومی غیردولتی در یکی از مراکزش یک پوستر غیرمجازی که مطالبه مردم بوده و منتشر هم نشده است پخش می‌کند و این غوغا به پا می‌شود و این همه روزنامه‌های اصلاح‌طلب که دانستن را حق مردم می‌دانند وا اسلاما و واکشورها سر می‌دهند
خفقان جلوگیری از بیان اندیشه‌ها اعتراض می‌کردند امروز آستانه تحمل‌شان پایین آمده است.



سروری خاطر نشان کرد: دقت کنید که چه اتفاقی افتاده به طوریکه یک پوستر مجازی در یکی از شبکه‌های اجتماعی و از طریق یکی از مراکز بسیار کوچک شهرداری منتشر شده که یک واقعیت اجتماعی و مطالبه مردمی را مطرح کرده است.



رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تصریح کرد: عده‌ای از شهروندان ما در یک ماجرایی بسیار دردناک از طریق همین شخصی که (فابیوس) روزهای اخیر پا به عرصه مبارک کشور ما می‌گذارد، جان خودشان را به بدترین شکل از دست داده‌اند و خون‌های آلوده آسیب زیادی را به خانواده‌های زیادی رساند.



سروری تاکید کرد: نکته‌ای که حائز اهمیت است که در سایر کشورها و حتی کشورهای استبدادی آنقدر تند برخورد نمی‌کنند که یک مقام خارجی آمده و یک مرکز غیررسمی که هیچ اثری بر تصمیمات سیاست خارجی ندارد و آن کشوری که میهمان است نمی‌تواند ادعا کند که چرا در یکی از مراکز شما و در شبکه اجتماعی مطلبی بر علیه وزیر خارجه ما گفته شده، امروزه این را هم بر نمی‌تابند و اعتراض می‌کنند.



عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: بفرمایید که ایران قرار است قبرستان شود؟ و خفقان کشور را فرا بگیرد؟ و هیچ کس جرأت نداشته باشد که کوچکترین موضع مخالف موضع آقایان بگیرد؟!



رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تأکید کرد: به نظر من می‌رسد که برخی شعبان بی‌مخ‌های سیاسی در کشور ما در حال پیدا شدن هستند که این‌ها در هر موضعی و موضوعی دست به قلم می‌برند و موضع‌گیری می‌کنند و مطالب را به باد انتقاد می‌گیرند.



سروری در ادامه با طرح چند پرسش ادامه داد:‌ آدرس دادن و اطلاعات غلط به مردم تا کی قرار است ادامه پیدا کند؟ کدام بیلبورد در تهران نصب شده است؟ که اگر نصب هم
در ماجرای خون‌های آلوده بر اساس قانون باید خسارت به خانواده‌ها مرتبط با این پرونده پرداخت می‌شد حقوقی که به سایر کشورها از جمله افغانستان نیز پرداخت شد
می‌شد از نظر من هیچ مانعی نداشت، اما کدام بیلبورد و پوستر نصب و چاپ شده است؟ کدام اطلاع‌رسانی از این طریق انجام شده که این چنین مطالب سیاسی می‌شود.



وی ادامه داد: در ماجرای خون‌های آلوده بر اساس قانون باید خسارت به خانواده‌ها مرتبط با این پرونده پرداخت می‌شد حقوقی که به سایر کشورها از جمله افغانستان نیز پرداخت شد.



سروری در ادامه با طرح این پرسش که چرا نباید این موارد در رسانه‌ها مطرح شود و مردم آن را بدانند، گفت:‌ ما یک مجموعه رسمی داریم به نام وزارت امور خارجه و دولت و یک مجموعه مردمی و یک موسسه عمومی غیردولتی در یکی از مراکزش یک پوستر غیرمجازی که مطالبه مردم بوده و منتشر هم نشده است پخش می‌کند و این غوغا به پا می‌شود و این همه روزنامه‌های اصلاح‌طلب که دانستن را حق مردم می‌دانند وا اسلاما و واکشورها سر می‌دهند که دنیا در حال تخریب و نابودی است.



وی در ادامه این گفت‌وگو با اشاره به جلسه اخیر شورای شهر تهران، تصریح کرد: متاسفانه ما همین برخورد را در جلسه اخیر در شورای شهر داشتیم به طوریکه در این جلسه آقای شاکری یک مسئله ساده در رابطه با مذاکرات را طی تذکری مشفقانه و منصفانه مطرح نمودند که نمی‌دانید چه خبر شد و همین آقایان فریاد زدند که چرا مسائل و مذاکرات کشور را تضعیف می‌کنید!



رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران، تاکید کرد:‌ من نمی‌دانم آقایان چه فکری می‌کنند و قرار است در کشور ما یک عده‌ای
آقای شاکری یک مسئله ساده در رابطه با مذاکرات را طی تذکری مشفقانه و منصفانه مطرح نمودند که نمی‌دانید چه خبر شد و همین آقایان فریاد زدند که چرا مسائل و مذاکرات کشور را تضعیف می‌کنید!
مذاکره کنند و یک عده خفقان بگیرند؟! و به هیچ وجه هیچ موضع‌گیری و نقدی و تذکری داده نشود که چرا طرف مقابل ما ناراحت می‌شود؟!



سروری افزود: در حالی در کشور ما برخی از آقایان از تذکر و نقد و پیشنهاد گلایه دارند که در آمریکا و در کنگره این کشور بدترین موضع‌گیری‌ها علیه ایران می‌شود و ایران پیوسته و مکرر توسط نمایندگان رسمی و وزیر خارجه و دفاع آمریکا تهدید می‌شود و روزنامه‌هایشان بدتری گزارشات را علیه ما می‌نویسند و آقایان ککشان نمی‌گزد و ناراحت نمی‌شوند! در حالی این اتفاقات رخ می‌دهد که در ایران یک تابلو صداقت آمریکایی زده می‌شود و هنوز آقایان دردشان تمام نشده است و مشخص است که هنوز التیام نگرفته است.



وی اظهار امیدواری کرد:‌ که رویکرد این دوستان تغییر پیدا کند.



سروری ادامه داد:‌ مسکوت کردن اندیشه، نقد، پیشنهاد و جریان آزاداندیشی قرار است تا کی ادامه پیدا کند و چه اتفاقی در کشور رخ دهد.



رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران، ادامه داد:‌ بنده به عنوان نماینده مردم در شورای شهر و به اتفاق بسیاری از دوستان در این پارلمان محلی نسبت به این روند غلط آقایان دغدغه و گلایه داریم و معتقدیم این روند به صلاح کشور نیست و می‌تواند انسداد سیاسی در کشور ایجاد کند.



عضو شورای اسلامی شهر تهران، تاکید کرد: می‌بایستی با طرح موضوعات زمینه را برای تیم مذاکر‌ه‌ کننده فراهم کنیم.



وی در پایان با طرح این پرسش بیان داشت که اگر یکی از فرزندان یا همسر این آقایان مبتلا به HIV می شد باز هم همین موضع گیری داشتند و نسبت به این موضوع اعتراض نمی‌کردند.

6836783
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» باهنر درباره الزام وحدت در مجلس دوازدهم توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، گفت: اگر اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مهمانپرست گفت: جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ترابی گفت: فشار روانی به صهیونیست‌ها در زمان پاسخ ما بسیار سنگین و سخت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است