استانی 09:10 - 15 اسفند 1393
مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز:
مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز با تأکید بر توسعه کتابخانه‌ها در استان البرز گفت: شهرستان فردیس صاحب کتابخانه مرکزی می‌شود.

شهرستان فردیس صاحب کتابخانه مرکزی می‌شود

حجت‌الاسلام محمد فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار داشت: هم اکنون ساخت این کتابخانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هم اکنون شهرستان فردیس نیازمند توسعه فضاهای کتابخانه‌ای است و لازم است تا شرایط مطلوبی را در این حوزه در این شهرستان ایجاد کنیم.

این مسئول بیان داشت: برای اینکه بتوانیم به فضاهای مطلوب در این حوزه و در شهرستان فردیس دست پیدا کنیم باید مشارکت‌های مردمی و خیران را نیز داشته باشیم.

فلاح با تاکید بر ظرفیت‌های فرهنگی موجود در شهرستان فردیس افزود: نهادهای فرهنگی، مساجد، ستاد نماز جمعه و کانون‌های فرهنگی با پیشنهاد راهکارهای اساسی و همکاری متداول با یکدیگر در بالابردن سطح فرهنگ اصیل ایرانی باید تلاش تلاش کنند.

وی وضعیت کتابخانه‌های عمومی این شهرستان را به لحاظ فضای فیزیکی نامناسب توصیف کرد و گفت: فضای کافی برای مطالعه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه‌های عمومی فردیس وجود ندارد. کتاب و کتابخوانی نقش بسزایی در بالا بردن فرهنگ عمومی دارد لذا در تکمیل و تجهیز کتابخانه‌ها بودجه لازم اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/2302/الف10


5983519
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است