استانی 19:31 - 11 فروردین 1399
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان سقز:
ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان سقز گفت: در راستای قطع زنجیره کرونا و حفاظت از سلامت مردم، ورودی و خروجی های سقز 12 و 13 فروردین بسته می‌شود.

ورودی و خروجی های سقز روز 12 و 13 فروردین بسته می‌شود

اسماعیل رستم پور امروز دوشنبه (11 فروردین) در جلسه ستاد کرونا با بیان اینکه با شادی مردم مخالف نیستیم، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و اجرای دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، مسیرهای تفرجگاه ها هم مسدود می شود.

وی افزود: حدود 20 درصد مردم شهرستان سقز به توصیه های ستادهای ملی، استانی و شهرستان و وزارت بهداشت در راستای پیشگیری از شیوع کرونا توجه نمی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان سقز، از مردم خواست در راستای شعار مردمی" در خانه بمانیم"، تا کنترل کامل این بیماری به جد به توصیه ها و درخواست های وزارت بهداشت و ستاد کرونا توجه و آنها را رعایت کنند.

محمدیان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز هم گفت: مسیرهای دسترسی به جاده اسلام آباد ،کانی جشنی، جاده سرشیو و گردنه مریوان، سدهای شهید کاظمی و چراغ ویس، بلوار ارتش، جاده بانه، پارک های مولوی کُرد، کوثر و محدوده تفرجگاه رجبی بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه فاصله گذاری اجتماعی یک دستورالعمل کشوری است  افزود: ماموران گشت زنی برای کنترل و جریمه و توقیف خودورها در روز  12 و13 فروردین در سطح شهرستان فعالیت خواهند کرد و با خاطیان برخورد می شود.

محمدیان خاطرنشان کرد: گشت زنی در محدوده سدهای شهرستان نیز برقرار خواهد بود.

انتهای پیام


10463481
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است