استانی 14:06 - 01 مهر 1397

تحقق ۴۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی/ شناسایی ۱۷۱۳ مورد تخلف

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش دیودیده ظهر یکشنبه در رابطه با جزئیات خبر در جمع خبرنگاران، افزود: با هدف کنترل بازار و با تحقق بازرسی های متعدد از واحدهای مختلف، طی شش ماهه ابتدایی سال جاری یک هزار و ۷۱۳ مورد تخلف از واحدهای صنفی شناسایی شد.

دیودیده با اشاره به تشکیل پرونده های تخلف برای این افراد،  تصریح کرد: از ابتدای فروردین ماه سال ۹۷ تا پایان شهریور ماه سال جاری، یک هزار و ۴۱۸ فقره پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شده است.

وی افزود: این پرونده ها در راستای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است و این تعداد پرونده در حوزه تخلفاتی مانند گرانفروشی، تقلب،  کم فروشی، عدم صدور صورت حساب، عدم نصب قیمت در دید مشتریان و... است.

دیودیده با اشاره به ارزش ریالی تخلفات، ابراز داشت: ارزش ریالی تخلفات صنفی استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال بوده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان با تاکید بر برخورد با تخلفات، خاطرنشان کرد: با هرگونه افزایش نرخ خودسرانه توسط متصدیان واحد های صنفی به شدت برخورد قانونی خواهد شد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ستاد خبری ۱۲۴ و یا بصورت حضوری اطلاع دهند.


9916204
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است