بین‌الملل 04:19 - 09 شهریور 1393
تروریست ها با استفاده از تصویربرداری از صحنه های جنایات خود و انتشار آن در شبکه های مجازی و اینترنتی تلاش می کنند هراس از خود را در اذهان عمومی تقویت کنند .

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه میل آنلاین ؛ این پایگاه خبری در مقاله ای با اشاره به بحران سه ساله درخاک سوریه نوشت : سازمان ملل روز گذشته اعلام کرد از آغاز جنگ سوریه تا کنون بیش از سه هزار شهروند این کشور آواره شده اند . در همین حال باراک اوباما نیز روز جمعه اظهار داشت که ایالات متحده هنوز هیچ استراتژی مشخصی در قبال پیشبرد برنامه خود در سوریه و مقابله با تروریست ها در این کشور ندارد . 


آنتونیو گوترز , رییس آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد میگوید : سوریه به بزرگترین مرکز محتاج به کمک های اضطراری بشردوستانه در عصر ما تبدیل شده است . طی یک سال گذشته تنها یک میلیون تن به گروه های مبارز و تروریست در سوریه پیوسته اند که همین امر بحران این کشور را دوچندان کرده است . 


تروریست ها در این مدت در حال ایجاد رعب و وحشت درمیان مردم سوریه و عراق هستند . آنها با استفاده از تصویربرداری از صحنه های جنایات خود و انتشار آن در شبکه های مجازی و اینترنتی تلاش می کنند هراس از خود را در اذهان عمومی تقویت کنند . اخیرا فیلم ویدئویی بریدن سر "جیمز فولی" خبرنگار ربوده شده آمریکایی در سوریه توسط داعش منتشر گردید . همچنین فیلم اعدام بیش از 160 سرباز سوری نیز از جمله این اقدامات است . 


در ادامه این مقاله آمده است :  بحرانی که از سوی تروریست ها جامعه بین المللی را گرفتار کرده است هنگامی بیش از پیش برجسته و نمایان شد که جمعی از این جنگجویان تروریست و مسلح 43 نیروی حافظ صلح سازمان ملل را در بلندیهای جولان گروگان گرفتند . این شبه نظامیان همچنین 75 نیروی حافظ صلح دیگر را در فیلیپین محاصره کرده و به اسارت گرفته اند . این نیروها به منظور رصد دائمی فعالیت های مرزی رژیم صهیونیستی و سوریه در مرزهای مشترک چندین دهه در این منطقه مستقر هستند . 


در حالی که تصمیم اوباما برای حمله هوایی به مواضع تروریستها در سوریه رو به تنزل گذاشت وی اخیرا اعلام کرد که واشنگتن هیچ طرح جامعی برای شکست جنگجویان داعشی در سوریه ندارد . این در حالی است که این تروریست های تا دندان مسلح طی ماه های اخیر دامنه تجاوزات خود را از مرزهای سوریه نیز گسترش داده و به عراق یورش بردند . 


از مارس 2011 تاکنون  بیش از 191 هزار زن , مرد و کودک سوری کشته شده اند .  علاوه بر این تلفات جنایات وحشتناک و محیرالعقولی نیز از سوی تروریست ها در شهرها و روستاهای سوریه روی داده که جهان را شوک زده کرده است . آنگاه اوباما در جمع روسای امنیتی می گوید : " هنوز هیچ استراتژی خاصی نداریم . " (!) 


ویدئوی اخیری که از سوی داعش منتشر شده و در آن یک جنگجوی تکفیری بعثی سر یک کردعراقی را می برند باعنوان " پیامی خون آلود به رهبران ائتلاف کردها و آمریکایی ها " نام گذاری شده که بعنوان هشداری است که چنانچه همکاری میان آمریکایی ها و کردهای عراقی ادامه پیدا کند چنین مجازات هایی نیز ادامه خواهد داشت . 


تروریست های تکفیری در این ویدئوها لباس های نارنجی رنگی بر تن گروگان های خود می کنند که به لباس زندانیان گوانتانامو شباهت دارد . این اقدام تروریست های داعشی طعنه ای ضمنی به بازداشت دهها عضو این گروه در زندان آمریکایی گوانتانامو و شکنجه آنها توسط افسران غربی است . 


این روند اعدام ها در سوریه نیز وجود داشت . تعداد زیادی از سربازان ارتش بشار اسد مقابل دوربین های داعش و توسط تروریست ها به فجیع ترین اشکال اعدام شده و اعضای بدن آنها تکه تکه می شد . این اقدامات از سوی رهبران تروریست ها افتخار به شمار می آید . 


در انتهای این مقاله آمده است :‌ نکته حائز اهمیت این است که این گروه تروریست های تکفیری بعثی تا پیش از تسلیح شدن از سوی آمریکا و هم پیمانان غربی و عربی آن یک گروهک کوچک و ضعیف در روستایی دورافتاده در حوالی بغداد بود . تقویت مالی ،‌ نظامی و آموزشی این گروهک موجب نیروگیری و افزایش عملیات های تروریستی آنان هم در سطح داخلی عراق و هم در سوریه شده است . 










انتهای پیام /

4604939
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پژوهشگر فلسطینی دانشگاه اکستر گفت سالهاست اسرائیل طرح پاک سازی قومی را در سر دارد، اما ما این سرزمین را با خون شهیدانمان بازسازی خواهیم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کره جنوبی قصد دارد با راه‌اندازی قطار‌های سریع‌السیر و انتقال جمعیت به خارج شهر، افراد بیشتری را خانه‌دار کرده و تشویق به ازدواج کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف با بیان اینکه طرح صلح پیشنهادی اوکراین بی‌نتیجه است تصریح کرد: این طرح بر تصورات غیرقابل قبول از جمله عقب‌نشینی مسکو از مناطق تصرف شده، مبتنی است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مشاور رسانه‌ای آژانس آنروا گفت که هیچ جایگزینی برای گذرگاه‌های زمینی به‌منظور رساندن کمک به شمال غزه وجود ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند، در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز و جنوب غزه ۱۸ فلسطینی شهید شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی سقوط اتوبوس حامل نمازگزاران عازم کنفرانس عید پاک از پلی در نزدیکی ماماتلاکالا در استان لیمپوپو آفریقای جنوبی به دره ۴۵ نفر جان باختند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دولت ژاپن اعلام کرد در حال آماده شدن برای از سرگیری کمک‌های مالی به آژانس آوارگان فلسطینی سازمان ملل (اونروا) است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه روسیه گفت: طرح صلح پیشنهادی اوکراین از آن جهت بی‌معناست که بر اساس گزینه‌های غیرقابل قبولی، چون خروج روسیه از مناطق تحت کنترلش بنا شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که این کشور در اوایل ماه میلادی جاری در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی در روسیه به این کشور هشدار داده بود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رویداد انتخاباتی با حضور جو بایدن و دو رئیس جمهور دموکرات پیشین، در میانه فریاد معترضان حامی فلسطین و انتقاد از همدستی در نسل‌کشی غزه قطع شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است