ورزشی 04:16 - 24 بهمن 1394
رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان گفت: ایران در حمایت و خدمت‌رسانی به ورزشکاران نابینا سرآمد کشورهای منطقه است.

مظلومی: سرآمد حمایت‌ از ورزشکاران نابینا هستیم
مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: در حمایت و خدمت رسانی به جامعه ورزشکاران نابینا با وجود همه کمبودها، در منطقه اول هستیم و حرف اول را می‌زنیم و توانستیم در 8 رشته برای آقایان و 4 رشته برای بانوان فعال باشیم.



وی افزود: متاسفانه به دلیل رسانه‌ای نشدن مسابقات و لیگ‌های ورزش نابینایان، با کمبود حامیان مالی مواجه هستیم و این موضوع اعزام ورزشکاران را به مسابقات برون مرزی با مشکل روبه‌رو ساخته است.



مظلومی ادامه داد: در حال حاضر رشته‌های فوتبال 5 نفره،‌ جودو و دو میدانی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ریو شدند و به همین منظور اردوهای آمادگی این تیم‌ها را در اولویت برنامه فدراسیون قرار دادیم و امیدواریم در رشته‌ دو میدانی بتوانیم در ماده پرتاب وزنه نیز صاحب سهمیه شویم.



وی در خصوص برنامه مجمع سالانه گفت: این جلسه در اسفند ماه برگزار می شود و در خصوص روند کاری امسال و نیز برنامه اعزام‌ها و اردوها صحبت می‌کنیم و امیدوارم بودجه سال آینده افزایش یابد و مشکلات هیات‌های استان‌ها را بررسی می‌کنیم و در نظر داریم در تقویم کاری سال بعد، ساخت دفاتر ورزش و باشگاهی در استان‌های کشور را قرار دهیم تا ورزشکاران با کمبود امکانات مواجه نشوند.



رئیس فدراسیون ورزش نابینایان در پایان خاطر نشان کرد: استخر هرندی که مخصوص شناگران نابینا است در تهران تا تابستان آماده می‌شود و برنامه آموزشی زیر نظر مربیان از دوره نوجوانی تا بزرگسالان را پوشش می دهد و در تلاش هستیم کمبود بودجه مانع این اتفاق نشود. امیدوارم مسئولان نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران نابینا و کم بینا داشته‌ باشند و حمایت لازم را از فعالیت این بازیکنان انجام دهند.



انتهای پیام/


7677572
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است