استانی 18:00 - 11 خرداد 1399

آب های گرم معدنی با ۲۰ درصد ظرفیت بازگشایی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو بعدازظهر یکشنبه در جلسه با مدیران تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری عنوان کرد: مجموعه‌های آب گرم معدنی استان اردبیل از روز دوشنبه ۱۲ خرداد ماه می‌توانند فعالیت خود را آغاز نمایند.

وی افزود: پروتکل‌های ویژه بازگشایی آب‌های گرم معدنی زیر نظر ستاد استانی مبارزه با شیوع بیماری کرونا تدوین شده و رعایت این پروتکل‌های بهداشتی برای شروع فعالیت مجدد این مراکز ضروری است.

استاندار اردبیل گفت: ظرفیت پذیرش برای مراکز آبگرم معدنی رو باز ۲۰ درصد و برای مراکز سرپوشیده حداکثر ۱۰ درصد ظرفیت واقعی و به صورت سانسی خواهد بود و انتظار می‌رود مدیران این مجموعه‌ها با رعایت ضوابط تعیین شده و اجرای پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

بهنام جو با تقدیر از عملکرد مجموعه‌های گردشگری استان در مدت شیوع بیماری کرونا افزود: در این مدت خسارت فراوانی متوجه این مجموعه‌ها شد که دولت پیگیر جبران بخشی از این خسارات است.

نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل هم در این جلسه با اشاره به تشکیل اکیپ نظارتی متشکل از معاونت گردشگری، مرکز بهداشت و درمان و انجمن آب درمانی‌های استان گفت: اکیپ‌های نظارتی به طور مستمر بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط تعیین شده نظارت خواهند کرد و در صورت عدم رعایت پلمب خواهند شد.


10555016
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است