سیاسی 14:49 - 06 بهمن 1398
واکنش روحانی به اقدام رییسی در صدور بخشنامه در حوزه فضای مجازی/ توصیه ظریف به ترامپ/ ابراز تمایل ولیعهد انگلیس برای سفر به ایران/ بررسی با الویت طرح اعمال مدرک تحصیلی کارمندان در مجلس و... در صدر اخبار مورد توجه و پر بازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

۱۰ خبر پربازدید سیاسی ایسنا در ۶ بهمن

واکنش ترامپ به اظهارات ظریف: نه، مرسی!

به گزارش ایسنا،‌ واکنش توییتری رییس‌جمهوری آمریکا به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه کشورمان نیز در صدر اخبار پربازدید امروز بود.

دونالد ترامپ در واکنش به صحبتهای ظریف در مصاحبه با اشپیگل مبنی بر اینکه ایران حتی پس از ترور سردار سلیمانی، مذاکره با آمریکا را غیر محتمل نمی‌داند؛ به شرط آنکه آمریکا تغییر رویه دهد و تحریم‌ها را بردارد، نوشت: «نه، مرسی!»

محمد در کامنتی  برای افرادی که هنوز به دنبال مذاکره با آمریکا هستند ابراز تاسف کرد.

توصیه ظریف به ترامپ: تصمیمات سیاست خارجی‌ات را بر اساس واقعیت‌ها پایه‌گذاری کن

ظریف هم در توئیتی با انتشار تصویر بخش‌هایی از مصاحبه خود با اشپیگل و لینک این مصاحبه به زبان انگلیسی، خطاب به ترامپ توصیه کرد که بر اساس واقعیت‌ها سیاست‌گذاری کند نه توصیه‌های مشاوران یا مترجم‌های فارسی‌اش.

مخاطبی به نام بیات نوشت: ترامپ در مذاکره فقط دنبال قلدری و به کرسی نشاندن حرفهای خودش هست. ترامپ امتیاز به کسی نمی دهد.

دیگر اخبار مرتبط با این موضوع را نیز میتوانید در لینک های زیر بخوانید:

شباهت رفتار ترامپ و دلواپسان نگران کننده است

به رئیس‌جمهور تازه زبان‌باز کرده به فارسی، پاسخ دندان‌شکن بدهید

***

واکنش روحانی به اقدام رییسی در صدور بخشنامه در حوزه فضای مجازی

واکنش رییس‌جمهور به اقدام رییس قوه‌ قضاییه در صدور بخشنامه در حوزه فضای مجازی هم از خبرهای پر بازدید امروز بود.

محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهور در نامه‌ای به اسماعیلی رییس حوزه ریاست قوه قضاییه با اشاره به بخشنامه رییس قوه قضاییه مورخ ۹۸/۱۰/۲۸ با موضوع «مسئولیت صدا و سیما در خصوص صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و نظارت بر آن» بیان کرد که بخشنامه مذکور به استحضار رییس‌جمهور رسید و ایشان چنین پی‌نوشت کردند: احتراما؛ اینگونه امور مرتبط به شورای عالی فضای مجازی است.

***

ابراز تمایل ولیعهد انگلیس برای سفر به ایران

خبر بعدی گفت‌وگوی چارلز شاهزاده ولز و ولیعهد ملکه انگلیس با روزنامه ساندی تایم بود که با اشاره به نقش مهم و چندجانبه ایارن در جهان برای سفر رسمی به ایران ابراز تمایل کرده است.

زهرا درکامنتی با استقبال از این موضوع نوشت: سفر شاهزاده چارلز به ایران بهترین فرصت برای بهبود گردشگری کشور است و جا داره مسئولان گردشگری کشور در سریع ترین زمان ممکن با همیاری نهادهای امنیتی اقدام به انجام این سفر کنند.

میترا هم با انتقاد از کامنت زهرا نوشت: مگه اینجا مثل کانادا کولونی انگلیسه که برای خاندان سلطنتی تور ایران گردی بذاریم.

حسین هم ابراز عقیده کرد که اعتماد به گفته اهالی آن کشور در تاریخ موجب خسران بوده. گردشگری غیر مسلمان ما را به قبل از انقلاب ایران و ترکیه امروز می برد.

***

منطق اطلاعات سپاه در برخورد با عوامل نفوذی در چارچوب وظایف قانونی است

واکنش سردار شریف به ادعای مطرح شده توسط فردی در خصوص" شیوه تامین بودجه سپاه " نیز از اخبار پربازدید بود.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه تاکید کرد: منطق سازمان اطلاعات سپاه در برخورد با عوامل نفوذی و جاسوس های سرویس های اطلاعاتی دشمن در چارچوب وظایف مصرح و قانونی و یکی از تاثیرگذارترین عملکرد های سپاه است.

***

مهم‌ترین راه مقابله با ویروس کرونا اطلاع‌رسانی و آموزش به مردم است

خبر پربازید بعدی توضیحات یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره راه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور بود.

وی بر ضرورت اطلاع‌رسانی درباره ویروس کرونا به عنوان مهمترین راه حل یرای مقابله با شیوع آن تاکید کردو گفت که در این باره رسانه‌ها به خصوص صداوسیما وظیفه مهمی دارند.

***

بررسی با الویت طرح اعمال مدرک تحصیلی کارمندان در مجلس

مصوبه جلسه علنی امروز مجلس درباره بررسی با اولویت طرح الحاق یک تبصره به ماده ۶۶ قانون مدیریت خدمات کشوری هم از خبر های مورد توجه بود.

نمایندگان در این مصوبه رای دادند که در صورت تصویب نهایی آن، کارمندان دولت ذیل قانون خدمات کشوری می‌توانند بیشتر از یک بار مدرک تحصیلی برای اعمال در حقوق‌شان ارائه کنند.

فراز در کامنتی نوشت: بیخود برای دولت بار مالی ایجاد نکنید.

***

رفتار مرزبانی آمریکا با ایرانیان، نژادپرستی مطلق و نقض حقوق بشر است

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اخبار حاکی از مورد بازجویی قرار گرفتن ایرانیان در مرزهای آمریکا هم از خبرهای مورد توجه مخاطبان بود.

سید عباس موسوی در پیامی توییتری این اقدام را نژادپرستی و نقض قوانین بین‌المللی حقوق بشر خواند.

***

ترامپ؛ ۰، ۱۱، ۳۴ و ...

گزارش اسینا با عنوان "ترامپ؛ ۰، ۱۱، ۳۴ و ..." با موضوع انکار واقعیت و دروغ گفتن دونالد ترامپ درباره تعداد آسیب دیدگان حمله ایران به پایگاه عین الاسد در عراق هم مورد توجه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا قرار گرفت.

انتهای پیام


10363208
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته برای قدردانی از دفاع مشروع سپاه و نیرو‌های مسلح و ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حاج علی اکبری گفت: اگر صهیونیست‌ها  وارد ماجراجوی جدید شوند سیلی که خواهند خورد قابل مقایسه با چیزی که دریافت کردند نخواهد بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر حیدری گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند اگر دست از پا خطا کند، این بار سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» باهنر درباره الزام وحدت در مجلس دوازدهم توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، گفت: اگر اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مهمانپرست گفت: جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است