ورزشی 19:35 - 04 بهمن 1395
تاکتیک ما خنثی کردن مهاجمان پرسپولیس بود
کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: کمک داوران بازی حواسشان به سکوها بود و همین موضوع تمرکز آنها را به هم ریخته بود.

اسدی: کمک داوران حواسشان به سکوها بود/ داور سوت‌های زیادی به اشتباه زد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم گسترش فولاد تبریز به پیروزی دست یافت. 

مرتضی اسدی کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پایان این دیدار اظهار داشت: بچه‌های ما امروز خوب بازی کردند و تاکتیک اولیه ما این بود فورواردهای پرسپولیس را خنثی کنیم اما در یک لحظه غافلگیر شدیم و گل خوردیم. 

وی در مورد قضاوت داور این دیدار، گفت: سوت‌های اشتباه داوری بازی را امروز از مسیر اصلی خود خارج کرد. داور سوت‌هایی زد که واقعاً به ما ضربه زد. همین طوری سوت می‌زد و نمی‌دانم که چرا این اتفاق رخ می‌داد. نمی‌خواهم شکستمان را توجیه کنم اما قضاوت داوری امروز اصلاً خوب نبود. پرسپولیس هواداران زیادی دارد اما ما امروز مقابل ‌آنها تلاش زیادی کردیم. 

کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد اینکه مسعود ابراهیم‌زاده گویا امروز دو بار کارت زرد گرفته است، گفت: ما که در حین بازی نمی‌توانیم ببینیم چه کسی کارت گرفته یا نگرفته است این وظیفه داور و کمک داور است که در مورد این موضوع دقت کند. کمک داوران اصلاً معلوم نبود حواسشان کجاست آنها حواسشان به سکوها بود و تمرکزشان را از دست داده بودند.

وی در مورد درگیری مهدی طارمی و یکی از بازیکنان گسترش فولاد، گفت: طارمی با بازیکن ما درگیر نشد و موضوع خاصی نبود.


8705014
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال تایلند با برتری برابر عراق راهی مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی تاجیکستان با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مقابل افغانستان توانست مجوز حضور در جام جهانی را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از محرومیت و جریمه نقدی رحمان احمدی مربی مس رفسنجان خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای تخلفات تماشاگران تیم شمس آذر قزوین را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت:ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم بدهی به بانک شهر را از طریق ۳/۵میلیون دلار‌ای اف سی تهاتر کنیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است