استانی 06:45 - 05 بهمن 1393
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: امیدواریم به همراه کارفرمایان در رسیدن به اهدافی که رهبر معظم انقلاب برای امسال بیان فرمودند، همانند قبل تلاش کنیم.

برای رسیدن به اهدافی که رهبر معظم انقلاب برای امسال بیان فرمودند تلاش می‌کنیم

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت جامعه صنعت در استان اظهار کرد: باید در شرایط اقتصادی کنونی از کارگران و کارفرمایان درخواست کنم که در کنار یکدیگر باشند.

وی با بیان اینکه این دو قشر باید یاری‌گر هم باشند تا موانع و مشکلات به راحتی از پیش پای تولید و صنعت و معدن برداشته شود اضافه کرد: اقتصاد کشور در مقطع حساسی قرار دارد، از همه کارفرمایان می‌خواهم کارگران را که در سخت‌ترین شرایط همراه ما بوده‌اند، در شرایط کنونی و با وجود تورم، دریابند و یاری‌گر آنها باشند.

وی عنوان کرد: از کارگران هم می‌خواهم که دست به دست کارفرمایان بدهند و آنها را در امر تولید یاری کنند، چرا که این زحمت‌کشان شریک کارفرمایان هستند و هر دو طرف به هم وابسته‌اند.

سهل‌آبادی با بیان این‌که کارگران، کارآفرینان واقعی هستند و کلید اصلی کار در دست آنهاست اعلام کرد: امیدواریم به همراه کارفرمایان در رسیدن به اهدافی که رهبر معظم انقلاب برای امسال بیان فرمودند، همانند قبل تلاش کنیم.

وی به لایحه‌ها و طرح‌های حمایتی دولت از صنعت و تولید نیز اشاره کرد و گفت: لایحه حمایت از تولید یکی از این طرح‌ها است که تهاتر بدهی‌های دولت به بخش خصوصی با مالیات واحدها گرچه یکی از مثبت‌ترین نکات این لایحه است اما باید دید آیا به دلیل تهاتر بین دو سازمان متفاوت، این موضوع شدنی است یا نه؟

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان یادآور شد: صنایع اصفهان نیز در راستای بهبود وضعیت اقتصادی استان در حال تلاش هستند، البته با مشکلات زیادی هم روبرو هستند که یکی از آنها بوروکراسی‌های دست و پا گیر اداری است که امیدواریم این نوع مشکلات برطرف شوند.


5692519
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است