فرهنگی‌هنری 10:40 - 05 اردیبهشت 1398

نشر ورا ۱۹ کتاب جدید را به نمایشگاه آورده است

رضا حیرانی، مدیر داخلی نشر ورا به خبرنگار مهر گفت: نشر ورا برای سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۱۹ عنوان کتاب تازه و تعدادی تجدید چاپ شده برای مخاطبان به ارمغان آورده است. «آنتولوژی هایکوی ژاپنی» اثر سعید شیری و مجتبی مسعودی، «نثر فارسی تکوین و تکامل» و «نثر فارسی تقلید و تنزل» هر دو اثر قهرمان شیری از تازه‌های سری گالینگور نشر وراست. همچنین چاپ تازه‌ای از «جادوی قصه‌ها در هزار و یکشب» اثر مسعود میری را نیز به این مجموعه آورده‌ایم.

وی افزود: از مجموعه داستان جهان نشر ورا نیز کتاب‌های «خروجی غرب» محسن حمید و ترجمه یلدا بلارک، «هزار توی آدمیان» ادهم العبودی و ترجمه شهیده صادقی، «زن سی ساله» بالزاک و ترجمه محمود هنریار، «خانم صاحبخانه» داستایوسکی و ترجمه پرویز داریوش و «بیچارگان» داستایوسکی و ترجمه محمد مجدی، را برای نخستین بار به نمایشگاه کتاب آورده‌ایم.

حیرانی ادامه داد: «لبخند شاعر» شامل عکس‌های کوروش ادیم از شاعران معاصر و کتاب «زندگی خصوصی سالینجر» دو کتاب تازه مجموعه کتاب‌های عمومی نشر وراست. همچنین از مجموعه داستان فارسی نیز کتاب «سرآغاز عشق» نوشته سارا ایلخانی را به نمایشگاه آورده‌ایم.

مدیر داخلی نشر ورا همچنین به کتاب‌های جدید در دو مجموعه «نمایشنامه» و «نمایشنامه خلاق» این انتشارات نیز اشاره کرد و گفت: «دایره، بازتاب، تغییر شکل» اثر آنی بیکر و ترجمه سیاوش صمیمی فرد، «مادر گنده بک» نوشته چارلز دیزنزو و ترجمه کورش جهانشاهی، «استرالیا و دو نمایشنامه دیگر» نوشته پیام لاریان و «مرد زباله‌ای» اثر ماتئی ویسنی یک و ترجمه مجید سرنی زاده، آثار تازه مجموعه نمایشنامه هستند. سه کتاب «مادام پی پی» اثر بابک محمدی، «صندوقی‌ها» نوشته پیمان یاحقی و «از بدو تأسیس» نوشته رضا شاهبداغی نیز آثار تازه مجموعه نمایشنامه‌های خلاق نشر ورا برای سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب هستند.

نشر ورا در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شبستان (سالن ناشران عمومی) راهروی سه غرفه شماره ۱۵ حضور دارد.


10110976
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک فعال و پژوهشگر حوزه رسانه با اشاره به اهمیت سواد رسانه در دنیای مدرن و همین طور، روش‌های راستی‌آزمایی اخبار توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بکتاشیان گفت: من نتوانستم آنچه ایده‌آلم در تصویر است، در متن پیاده کنم. هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رسانه ملی برنامه و سریال‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ تدارک دید که می‌توانید آمار بازدید آن‌ها را مشاهده کنید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد هشتم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» با عنوان «لال باید بشوم از تو اگر دم نزنم» با استناد به آیات قرآن به معرفی خدا می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شاعر و داور مسابقه سرزمین شعر گفت: سرزمین شعر برنامه‌ای است که در ادامه جشنواره بین‌المللی شعر فجر تعریف شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، برنامه اجرای آثار این جشنواره را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر اکرم (ص) در حدیثی به حضرت علی (ع) فرمودند: یا اباالحسن! به درستی که خدای تعالی قبر تو و فرزندان تو را بقعه‌هایی از بقعه‌های بهشت قرار داده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه بنا‌های تاریخی ایران به مناسبت روز جهانی بنا‌های تاریخی در عمارت مسعودیه گشایش یافت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی گفت: سندتحول، میثاق‌نامه دوره مدیریتی جدید است و با قاطعیت دنبال خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران»  تولید و رونق تاریخ شفاهی در دهه اخیر، اتفاق مبارکی است که باید آن را با فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است