استانی 22:00 - 02 مرداد 1393
شهرکرد/
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره‌برداری از فاز اول مجتمع فولاد این استان، برای 1000 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

سید نعیم امامی در جریان بازدید معاون اجرایی رییس‌ جمهور از مجتمع فولاد استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این مجتمع یک میلیون تن ظرفیت تولید دارد که امید است در سفر هیئت دولت  به این استان و اخذ موافقت و آغاز فازهای دوم و سوم این پروژه، زنجیره فولاد استان چهارمحال و بختیاری با  ایجاد واحد نورد سرد و گرم تکمیل شود.

 
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 54 درصدی فاز اول این مجتمع، گفت: با  بهره برداری از فاز اول مجتمع فولاد استان چهارمحال و بختیاری برای 1000 نفر اشتغال مستقیم و برای 8000  نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد می شود که بسیاری از مشکلات اشتغال جوانان استان را  مرتفع می‏ کند.

 
امامی با اشاره به وجود سه طرح پیشران صنعتی در استان، مجتمع فولاد را از  طرح های اولویت‌دار دانست و افزود: پروژه های پالایشگاه و پتروشیمی نیز در اولویت  بعدی قرار دارند که اگر به کمک دولت به بهره برداری برسند زمینه توسعه این استان بیش از  پیش فراهم خواهد شد./ز


4318651
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است