سیاسی 11:33 - 06 خرداد 1394
امام جمعه سنندج کشتار مسلمانان یمنی توسط نیروهای آل سعود را محکوم کرد و گفت: حمله نظامی عربستان سعودی و متحدانش به یمن در راستای تحقق اهداف ضد اسلامی آمریکا و رژیم صهیونیستی و سندی برای رسوایی آن هاست.

حمله به یمن، سندی برای رسوایی حکام عرب

به گزارش جام نیوز، ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج اظهار کرد: دشمنان اسلام همواره در طول تاریخ کوشیده‌اند با خدشه‌دار کردن وحدت و انسجام بین مذاهب مختلف اسلامی زمینه‌های لازم برای تحقق اهداف شوم خویش در جهان اسلام را فراهم کنند.

 

وی افزود: متأسفانه در طول تاریخ نیز همواره افرادی فریب‌خورده بوده‌اند که در دام توطئه‌های دشمنان اسلام افتاده‌اند و صدمات بسیاری را بر پیکره اسلام وارد کرده‌اند.

 

امام جمعه سنندج تصریح کرد: در عصر حاضر نیز کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا و انگلیس و با توطئه‌افکنی صهیونیسم جهانی با تمام توان وارد عرصه شده و برای خدشه‌دار کردن هویت اسلامی و اعتقادی مسلمانان همه امکانات خود را منسجم کرده‌اند.

 

ماموستا خدایی افزود: دشمنان اسلام با استفاده از توان گسترده تبلیغاتی و رسانه‌ای خویش موج بزرگ ضد اسلامی را در جهان به راه‌انداخته‌اند.

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اسلام دین عالم‌گیر و آیین مترقی اسلامی بزرگترین و مدرن‌ترین برنامه زندگی انسان‌ها برای سعادت و تعالی روزافزون است و توطئه‌های فرهنگی و رسانه‌ای غربی‌ها نمی‌تواند به این آیین متقن خدشه‌ای وارد کند.

 

ماموستا خدایی افزود: هم‌اکنون که توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌شود آن‌ها پا را فراتر گذاشته و با اجیرکردن یک سری افراد جنایت‌کار نسبت به تشکیل گروه‌های تروریستی و تکفیری زده‌اند و به جان مسلمانان بی‌دفاع در کشورهای مختلف اسلامی انداخته‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا نیز برخی حکام مرتجع عرب در منطقه به پشتیبانی از این توطئه بزرگ پرداخته‌اند و با همراهی دشمنان اسلام سندی بزرگ را برای رسوایی‌شان رقم زده‌اند.

 

امام جمعه سنندج تصریح کرد: حمله نظامی عربستان به یمن و کشتار مسلمانان بی‌دفاع این کشور نیز دست کمی از حملات وحشیانه داعش و گروه‌های تکفیری و تروریستی ندارد و باید هرچه سریع‌تر متوقف شود.

 

ماموستا خدایی افزود: آل سعود با حرکات نابخردانه خویش به دشمنی بزرگ علیه اسلام و مسلمانان تبدیل شده‌اند و امید است از این حرکات خود دست بکشند و به جرگه مسلمانان حق‌طلب و استکبارستیز برگردند.

 

 

106

 


6453344
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از تدوین و انتشار کتاب اولویت‌های پیشنهادی دوازدهمین دوره مجلس در این مرکز خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل غرب آسیا درباره تغییر معادلات بین المللی بعد از عملیات وعده صادق نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجلس برای تامین نظر شورای نگهبان سازمان امور مالیاتی را موظف کرد هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی را به‌عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی بپذیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون بهداشت مجلس درباره دلایل کمبود و گرانی دارو برای ارجاع به قوه قضاییه در مجلس قرائت شد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور عقلانیت انقلابی است چون فرصت اعتماد مردم به نیرو‌های انقلاب را صرف کار‌های بنیادین می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سرلشکر باقری گفت:وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: در سفر‌های خارجی هم برای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید اقداماتی در دستور کار قرار می‌گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» متن گزارش کمیسیون کشاورزی مجلس درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در مجلس قرائت شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است