ورزشی 16:50 - 16 اردیبهشت 1394
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید برخی برای رسیدن به مناصبی چون نمایندگی مجلس و یا معاونت وزارت بساط خود را در فوتبال پهن می‌کنند و دست به کاسبی می‌زنند.

حاج‌رضایی: یک نقد سازنده کردم، انبوهی از پیامک‌های تهدیدآمیز به من داده شد

به گزارش ایسنا، امیر حاج‌رضایی در نشست شماری از پیشکسوتان فوتبال ایران با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: آقای وزیر صحبت‌هایی که در حال حاضر با شما می‌کنیم حاصل چند دهه بغض فروخفته ما است. متاسفانه در کلام شاهد احترام به پیشکسوتان هستیم اما در عمل شاهد رخ دادن چنین امری نیستیم.

او اضافه کرد: صحبت‌های تند من ناشی از درد است. متاسفانه هر کسی که در فوتبال ایران سالم است، مجرم محسوب می‌شود.

حاج رضایی با انتقاد از فضای لمپنی که در فوتبال ایران وجود دارد اظهار کرد: این فوتبال لمپنی سبب حضورعده‌ای از اراذل و اوباش در فوتبال ایران می‌شود که نتیجه آن بی‌فرهنگی، ورود پول نامشروع، بی ادبی و تاراج بیت‌المال است.

او در ادامه به فوتبال نتیجه‌گرا نیز اشاره کرد و گفت: این فوتبال برای گرفتن نتیجه همه چیز را فدا می‌کند و در آن حرمت بزرگ و کوچک نگه داشته نمی‌شود. وقتی محمد صادقی به عنوان یکی از بزرگان فوتبال ایران برای دیدن یک دیدار فوتبال می‌رود و او را به جا نمی‌آورند یک مشکل بزرگ است. در زورخانه هم مرشد تمام پهلوانان را می‌شناسد.

حاج رضایی خاطرنشان کرد: بعد از 50 -60 سال فعالیت در فوتبال ایران، در هفته‌های گذشته تازه من را به جایگاه ویژه راه دادند اما در این میان شاهد بودم افرادی را که یک شبه به آن‌جا رفتند.

او خطاب به نصرالله سجادی اظهار کرد: فوتبال ما را زردی و یرقان گرفته است و این مریضی شاهد رسانه‌ها، مربیان،‌بازیکنان و دیگر بخش‌ها می‌شود. چرا باید در این هفته‌های پایانی 5 و یا 6 تیم از تبانی دل‌شان بلرزد. دلم می‌خواهد در این فوتبال بازنده شرافتمند باشم تا اینکه برنده غیر شرافتمند محسوب شوم. در این میان اقلیتی می‌خواهند از این شرافت دفاع کنند و عده‌ای در مقابل آن‌ها قرار دارند و اجازه نمی‌دهند.

حاج رضایی خطاب به گودرزی گفت: آقای گودرزی من 70 سال دارم و دیگر آن شوق و علاقه و انرژی را ندارم و تمامی این‌ها را فوتبال از من گرفت. یک نقد سازنده من در هفته‌های اخیر سبب شد انبوهی از پیامک‌های تهدیدآمیز به من داده شوند و در فضای مجازی موارد ناشایستی را به من گفتند.

او با بیان اینکه باید در فوتبال از بزرگان و پیشکسوتان بهره برده شود اظهار کرد:‌ باید به سوی فوتبال برنامه‌محور برویم. شما وزیر هستید و جزوی از کابینه دولت محسوب می‌شوید. چرا باید یک معلم با 20 سال سابقه 600 هزار تومان عیدی بگیرد ولی در فوتبال شاهد هزینه‌های میلیاردی باشیم، هزینه‌هایی که بی‌حساب و کتاب هستند. باور کنید تنها یک مرد به خاطر از دست دادن والدینش یتیم نمی‌شود بلکه وقتی شرافت مردی را از او بگیریم یتیم می‌شود. متاسفانه به شرافت این مردم توهین شده و عاشقان از فوتبال رفته‌اند و در این میان شاهد حضور کاسبان هستیم.

حاج رضایی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: کاسب‌ها آمده‌اند و فوتبال ما را به این روز انداخته‌اند. شخصی می‌خواهد معاون وزیر شود و یا به نمایندگی مجلس برسد آنگاه بساطش را در فوتبال پهن می‌کند. خب این افراد بروند بساط خود را در چهارراه استانبول پهن کنند و به سوی فوتبال نیایند.

انتهای پیام


6326689
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است