علمی فناوری 13:55 - 29 فروردین 1398
شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه‌اندازی چهار رشته گرایش جدید در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در دانشگاه علامه طباطبائی موافقت کرد.

ایجاد ۴ رشته گرایش جدید در دانشگاه علامه طباطبایی

به گزارش ایسنا، دکتر مرتضی طاهری، مدیر دفتر سنجش، نظارت و برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس ظرفیت‌های آموزشی دانشگاه و درخواست‌های به عمل آمده از شورای گسترش آموزش عالی، از سال تحصیلی آینده چهار رشته گرایش جدید به رشته‌های دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی افزوده شده است.

طاهری در این خصوص افزود: رشته روان‌شناسی بالینی، ریاضی زمینه تخصصی ریاضیات مالی، زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات عرفانی و بیمه به ترتیب مربوط به دانشکده‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی، علوم ریاضی و رایانه، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی و موسسه آموزش عالی بیمه اکو در دفتر گسترش آموزش عالی وزارت عتف مورد موافقت قرار گرفت و ظرفیت پذیرش دانشجویان برای تحصیل در این رشته‌ها برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ نیز به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

مدیر دفتر سنجش، نظارت و برنامه‌ریزی درسی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اخذ مجوز برای راه‌اندازی دوره دکتری بیمه به عنوان تنها دانشگاه مجری این رشته گفت: برنامه درسی رشته بیمه در مقطع دکتری پیشنهاد دانشگاه علامه طباطبائی بوده است که به همت والای اعضای هیات علمی موسسه آموزش عالی بیمه اکو و پیگیری‌های این مدیریت برای اولین بار در کشور تدوین و مصوب دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت متبوع شد و این دانشگاه به‌عنوان تنها دانشگاه پذیرنده در رشته بیمه اقدام به پذیرش دانشجو در سال تحصیلی آتی خواهد کرد.

انتهای پیام


10106153
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تنها دو ماموریت رباتیک به عطارد راه پیدا کردند، اما همین ماموریت‌ها نیز برای رد بسیاری از فرضیه‌های نادرست درباره این دنیای داغ بسیار مهم بودند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بایت‌دنس شایعه‌ی فروش تیک‌تاک را تکذیب کرد و گفت برنامه‌ای برای واگذارکردن این شبکه‌ی اجتماعی ندارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوگل پس از واکنش‌های منفی کاربران یوتیوب، طراحی جدید این پلتفرم را از دسترس خارج کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر بهداشت بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد را افتتاح و از نصب یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری در این مرکز ابراز خرسندی کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری با اشاره به شناسایی افرادی که ابزار ممنوعه به همراه داشتند، از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها تشکر کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل متا اعلام کرد: که غول فناوری هنوز سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» لوگوی ویژه آیین‌های بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران همزمان با نودمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران «نماد آموزش عالی ایران» منتشر شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر گروه مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مالاریا جزو مهم‌ترین و جدی‌ترین بیماری‌های عفونی در تمام قاره‌های دنیا است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: گفت: در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه باید این وظیفه روایتگری پیشرفت ایران و دختر ایرانی را انجام دهیم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شرکت تراشه‌ساز «TSMC» تایوان، اعلام کرد که فناوری جدید تولید تراشه این شرکت به نام «A 16» در نیمه دوم سال ۲۰۲۶ وارد چرخه تولید خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است