فرهنگی‌هنری 15:48 - 29 شهریور 1393
بیانیه بسیج دانشجویی 9 دانشگاه آزاد تهران بزرگ؛
تهران - ایرنا - بسیج دانشجویی 9 دانشگاه آزاد اسلامی تهران بزرگ، در بیانیه ای نسبت به افزایش شهریه های دانشگاه آزاد اعتراض کردند و پاسخگویی مسئولان این دانشگاه را خواستار شدند.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان بسیج دانشجویی، در بخشی از این بیانیه آمده است: هنوز التهاب شب پرشور و حادثه انقلاب، به آرامش نرسیده بود و دهلیزهای قلب امت در سوگ اختران خود می سوخت. هنوز کشتی پر تلاطم انقلاب، به ساحل امنی نرسیده بود که وارثان قابیل خاک پاک میهن را با قدم های کثیف خود آلودند.



این بیانیه می افزاید: دوباره غیرت از چشمه سینه ها جوشید و در رگ های ملّت جریان یافت. پیکرهای توانای ملّت، کوله بار خستگی را بر زمین نگذاشته، به آستانه های دفاع دویدند و سربلندترین روزها و روسفیدترین شب های انقلاب را رقم زدند.



در ادامه این بیانیه آمده است: آن روزها فاصله خاک تا افلاک و کویر تا بهشت، یک میدان مین بود. خاکریزها، بوی بهشت مردانی را گرفته بود که سر به سر، تن به مرگ می سپردند تا مبادا وجبی از کیان دین و وطن، به دست کفتاران حریص و متجاوز بیفتد. بر روح آرام گرفته همه راد مردان دفاع مقدس که در خاک غنوده اند و در بهشت آسوده اند، سلام و درود بی شمار می فرستیم.



این بیانیه اضافه می کند: دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملّت همیشه قهرمان ایران است، هفته دفاع مقدس با یاد و خاطره پر شکوه ترین صحنه های ایثار و شهادت گرامی باد.



بسیج دانشجویی 9 دانشگاه آزاد اسلامی تهران بزرگ در ادامه بیانیه خود آورده اند: ما دانشجویان بسیجی به نمایندگی از هزاران دانشجوی انقلابی در دانشگاه های آزاد تهران بزرگ ضمن گرامیداشت این هفته اعلام می نماییم که ما فرزندان انقلاب تا ابد پیرو ولایت مطلقه فقیه و حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) هستیم و خواهیم ماند و چه در نبرد جنگ سخت و چه در نبرد جنگ نرم تا آخرین قطره خونمان از ولایت فقیه دفاع خواهیم کرد.



در ادامه این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی یکی از رسالت های خود را مطالبه ی مباحث صنفی دانشجویان می داند، از موضوعات مهمی که امروز اذهان دانشجویان دانشگاه آزاد را به خود مشغول ساخت، بحث افزایش شهریه های دانشجویان دانشگاه آزاد است که موجبات اعتراضات سراسری دانشجویان را فراهم نمود در اوج ناباوری دامن گیر دانشجویان سابق دانشگاه نیز شد.



این بیانیه می افزاید: این در حالی است که سخنان و مصاحبه های ضد ونقیض مختلفی از مسئولان دانشگاه مطرح می شود. این موضوع باعث شده که در آغاز سال تحصیلی جدید، دغدغه اصلی جوانان طالب علم، معطوف به مباحث مالی و حاشیه های اقتصادی شود که بی شک بر روند علم آموزی ایشان تاثیر سوء و منفی خواهد گذاشت.



این بیانیه اضافه می کند: این در حالی است که همگان باید کمک نمایند تا بستر مناسب برای آرامش روانی دانشجویان در جهت افزایش رشد علمی فراهم شود. حال با در نظر گرفتن رسالت مطالبه گری به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه آزاد از مسئولان محترم دانشگاه خواهان پاسخگویی شفاف و برطرف نمودن دغدغه ی جدی دانشجویان دانشگاه آزاد به ویژه دانشجویان ورودی سال های گذشته را داریم.



بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات، تهران شمال، تهران غرب، تهران مرکز، تهران جنوب، دندانپزشکی، علوم پزشکی، علوم دارویی، سما، از جمله امضا کنندگان این بیانیه به شمار می آیند.



فراهنگ(1)**7537**1601**

انتهای پیام /*


4754196
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی با جمعی از شاعران و نویسندگان کشور دیدار کرد و توجه به اعتلای فرهنگ غنی ایران را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی صداوسیما برشمرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» هشتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بالاترین حجم از استقبال مردم نسبت به روز‌های گذشته مواجه بود و فعالیت بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به اتمام رسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمّد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است