استانی 10:05 - 06 مهر 1399
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که حوزه رسانه می‌تواند همراه قابل اطمینانی برای حوزه صنعت باشد، گفت: از سوی دیگر، حوزه صنعت هم می تواند پشتیبان رسانه‌ها باشد و قطعا این ارتباط دو سویه همواره برقرار است.

حوزه رسانه همراه صدیق بخش صنعت و تجارت است

محمد محمدپور در جمع خبرنگاران در محل اتاق بازرگانی تبریز  اظهار کرد: امروز اگر در جایگاه قضاوت قرار بگیریم، روحیه و انگیزه خبرنگاران کنونی آذربایجان شرقی در طول تاریخ رسانه ای استان، بی سابقه بوده و تمامی اصحاب رسانه حالا با انگیزه تمام، دوستدار توسعه استان هستند.

وی ادامه داد: رسانه ها اگر در موقعیتی از وادی نقد وارد شوند، قصد آن‌ها توسعه استان است و اگر احساس کنند در حوزه‌ای، نقصی وجود دارد، حتما این مورد را گوشزد می‌کنند.

محمدپور با بیان این‌که رسانه‌ها، پیام رسان افکار عمومی و همراهانی صدیق هستند، گفت: اگر حوزه صمت، پیوندهای حرفه‌ای با این حوزه برقرار کنند، قطعا برای استان مفید خواهد بود.

وی با تاکید بر پیوند بخش تولید و صنعت با بخش های فرهنگ و هنر گفت: بی شک نقش فعالان حوزه اقتصادی، تجارت و صنعت در گذشته های تاریخی در ارتقای منزلت استان بی‌بدیل بوده و خدمات زیادی در طول تاریخ از این بخش شاهد بوده‌ایم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: نگرش‌ها نسبت به حوزه فرهنگ و هنر نسبت به گذشته متحول شده است و این حوزه، دیگر هزینه ای و سربار نبوده بلکه در بیشتر کشورهای دنیا، بخشی از جریان تولید و اقتصاد کشور ها را برعهده دارند.

وی ادامه داد: نقش اتاق، انسجام بخشی به حوزه تولید، اشتغال و انتقال فناوری به استان است که بسیار ارزشمند بوده و می تواند نقش بی بدیل خود را در عرصه اقتصاد استان نمایان کند.

انتهای پیام


10735630
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است