استانی 00:41 - 17 تیر 1399
فرماندار تربت‌جام:
ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تربت‌جام گفت: شرایط کنونی شهرستان از قرمز عبور کرده و بسیار نگران‌کننده است. بیمارستان هم ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی را ندارد.

ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان تربت‌جام تکمیل شد

مرتضی حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اعزام بیماران مبتلا به کرونا از شهرستان‌های صالح‌آباد، تایباد و باخرز به بیمارستان تربت‌جام و افزایش بیماران، این مرکز درمانی ظرفیت پذیرش بیش از این ندارد.

وی با اشاره به افزایش مبتلایان و جان‌باختگان ناشی از کرونا در این شهرستان افزود: با وجود هشدارهای فراوانی که توسط ستاد پیشگیری از کرونا و دانشکده علوم پزشکی از طرق مختلف در خصوص رعایت نکات بهداشتی و برگزار نکردن مراسم و اجتماعات به مردم داده شده ولی باز هم شاهد برگزاری مراسم عروسی و تعزیه به صورت پنهانی در منازل هستیم و این اقدام به منزله مبتلا شدن افراد بیشتری است.

نماینده عالی دولت در این شهرستان بیان کرد: اگر شهروندان نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، شاهد افزایش جان‌باختگان درگیر با کرونا در روزهای آینده خواهیم بود.

وی اظهار کرد: با وجود امکانات کم پزشکی و ظرفیت محدود بیمارستان‌ها بهترین راهکار برای مقابله با شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تردد غیر ضروری است.

حمیدی ادامه داد: با وضعیت فعلی زدن ماسک در ادارات و اماکن عمومی اجباری است و از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری می‌شود. اگر چنانچه ستاد کرونا جریمه را برای افراد فاقد ماسک اعلام کند این طرح در شهرستان اجرایی خواهد شد.

فرماندار تربت‌جام مطرح کرد: کرونا فعلا قرار نیست تمام شود و باید آموزش ببینیم چگونه با این بیماری زندگی کنیم. اگر شهروندان زمانی که وضعیت شهرستان به حالت معمولی بازگشت، نکات بهداشتی را همچون گذشته جدی می‌گرفتند، شاهد این وضعیت خطرناک نبودیم.

انتهای پیام


10606540
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است