ورزشی 14:26 - 28 مهر 1393
ویزای دو بازیکن و دو عضو داوری مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا بعد از کارشکنی طولانی مدت بحرینی‌ها بالاخره صادر شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا از جمعه 25 مهرماه در کشور بحرین آغاز شده است و چهار عضو کاروان اعزامی ایران امروز دوشنبه 28 ویزای خود را دریافت کردند.



ویزای محمد جواد حیدری و سلیم چپرلی دو بازیکن تیم ملی جوانان، امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال که به عنوان نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا باید در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابد و آقایی داور این رقابت‌ها امروز از سوی سفارت بحرین در تهران صادر شد تا به کاروان اعزامی بپیوندند.



رییس کمیته بین المللی فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه میزبان مسابقات موظف است تمامی تسهیلات را برای تیم‌های اعزامی و هیات همراه داشته باشد، گفت: کار شکنی بحرینی‌ها با نامه نگاری به فدراسیون جهانی والیبال و کنفدراسیون والیبال آسیا برطرف شد تا چهار نفر باقی مانده امروز دوشنبه ویزای خود را دریافت کنند.



هومن باقری تصریح کرد: از یک ماه مانده به آغاز رقابت‌ها پیگیر ویزای کاروان اعزامی بودیم و بحرینی‌ها در تماس‌های تلفنی قول همکاری و حل مشکل داده بودند اما به صورت ضمنی نیز یادآور شدند که شاید صدور ویزای برای ایرانی ها کمی با مشکل روبرو شود.



وی گفت: با توجه به کارشکنی آنان در صدور ویزای کاروان اعزامی مکاتبات وتماس‌هایی با فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا بعمل آوردیم تا در نهایت ویزا صادر شد.



باقری تاکید کرد: این رفتار بحرینی‌ها خارج از عرف بین المللی برای مسابقات است و هدف اصلی ورزش را نیز که دوستی و کمک به برقراری صلح در جهان است، زیر سئوال می‌برد.



انتهای پیام/


4993494
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال تا پایان فصل به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک تیم استقلال امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رقابت‌های اسکواش بین‌المللی قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در دوحه در حال برگزاری است و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم ملی ووشو در بخش ساندا و تالو در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین، حریفان خود را شناختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال تهران به تمرینات این تیم برای دیدار‌های باقی مانده لیگ برتر ملحق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار هفته بیست و دوم مقابل مس رفسنجان ادامه فصل را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی بااشاره به لغو بازی این تیم و فجرسپاسی در هفته بیست و هشتم لیگ یک، گفت: در زمین خودمان باخت نداشته‌ایم و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم و حق کسی ضایع نشود که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیومی از بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال نساجی گفت: چند سالی می‌شود که نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است