استانی 21:30 - 09 آبان 1393
حاشیه‌نگاری مسابقات کشتی جایزه بزرگ در همدان
مراسم پایانی مسابقات جایزه بزرگ جام طلایی کشتی آزاد و فرنگی ایران با حواشی جالبی همراه بود.

از آسیب‌دیدگی داور کشتی تا بی‌برنامگی فدراسیون در توزیع کاپ

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرحله نهایی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ باشگاه‌های ایران، یادواره قهرمان جهان و المپیک، محمدمهدی یعقوبی، که در همدان در جریان بود شامگاه جمعه با معرفی تیم‌های برتر در دو رشته آزاد و فرنگی به کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها 12 تیم در دو رشته آزاد و فرنگی حضور داشتند که در نهایت تیم بیمه رازی تهران در رشته آزاد و مرکز جراحی پاستور اندیمشک در رشته فرنگی به عنوان قهرمانی دست یافتند.

عصر جمعه و در آخرین روز این رقابت‌ها تماشاگران همدانی حضور چشم‌گیری در سالن ابن سینا داشتند به طوری که حدود 2 هزار و 500 تماشاگر علاقه‌مند همدانی عصر جمعه در سالن مسابقات رقابت‌ها را رصد می‌کردند.

به همت رضا صفدری مسئول کمیته فرهنگی هیئت کشتی استان پیش از شروع کشتی‌های پایانی مصطفی درخشان از مداحان همدانی یک ربع به برگزاری مراسم مداحی و سینه‌زنی پرداخت.

در طول برگزاری این رقابت‌ها یاسر نصرتی مدیر روابط هیئت کشتی با فراهم کردن اینترنت پرسرعت و یک خط تلفن همکاری خوبی با خبرنگاران رسانه‌های مختلف داشت.

دو کشتی‌گیر روس که عملکرد خوبی در ارنج تیم صنایع غذایی سحر همدان نداشتند در کشتی پایانی برابر تیم شورای اسلامی شهر کرج به خدمت گرفته نشدند.

از نظر ورزشی‌نویسان همدانی، سکوت و بی‌تحرکی مربیان تیم سحر در مقایسه با مربیان تیم‌های گاز مازندران و بیمه رازی کمتر بود زیرا مربیان همدانی اصلاً کار کوچینگ خود را به خوبی انجام نمی‌دادند.

در آخرین کشتی این رقابت‌ها یکی از داوران در برخورد با کشتی‌گیران در موقع اجرای فن دچار آسیب‌دیدگی شد.

عصر امروز هم صدا و سیما باز هم سنگ‌تمام گذاشتند و از شبکه تلویزیونی ورزش و شبکه استانی همدان این رقابت‌ها با گزارش هادی عامل به صورت زنده بر روی آنتن رفت.

حال و هوای معنوی در سالن محل برگزاری مسابقات با فریادهای «یا حسین (ع)» توسط تماشاگران ایجاد شده بود.

در برگزاری آخرین کشتی فرنگی اعضای دو تیم از این رقابت‌ها با هم درگیر شدند که با وساطت نیروی انتظامی این درگیری ختم به خیر شد.

در توزیع کاپ‌های قهرمانی تیم‌های برتر مسئولین زیادی در سالن حضور داشتند که از میان آنها می‌توان به خجسته و کارخانه‌ای نمایندگان مردم همدان در خانه ملت، الهی‌تبار معاون سیاسی استاندار، افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان، امیر عفراتی نماینده وزارت ورزش و جوانان، رضایی و بنی‌تمیم از فدراسیون کشتی اشاره کرد.

تیم همدان با پرچم صنایع غذایی سحر بر روی سکو حاضر شد و کاپ نایب قهرمانی خود را دریافت کردند.

بی‌نظمی بسیاری در حین توزیع کاپ‌های قهرمانی ایجاد شده بود و مسئولان فدراسیون کشتی با عجله زیاد در حالی که کشتی‌های نهایی در حال برگزاری بود مراسم پایانی را برگزار کردند.

بعد از اتمام مسابقات کشتی‌گیران روسی که در ترکیب همدان قرار گرفته بودند منتظر تسویه حساب مالی خود با شرکت سحر بودند که در این بین جواد نوروزی رئیس هیئت کشتی شهرستان همدان به شدت پیگیر این موضوع بود.

پرونده مرحله نهایی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ باشگاه‌های ایران، یادواره قهرمان جهان و المپیک، محمدمهدی یعقوبی، بعد از دو روز در همدان بسته شد.


5084954
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است