اجتماعی 09:30 - 09 اسفند 1395
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در گفت‌وگو خبر داد
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز از برگزاری دوره‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد و طلاق برای 2100 خانواده زندانی خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد و طلاق برای 2100 خانواده زندانی

مهران منتظر در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، انجمن حمایت زندانیان مرکز در تفاهم نامه‌ای با اداره کل زندان‌های استان تهران و همکاری شورای اجتماعی وزارت کشور و معاونت سیاسی دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری تهران اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی حول دو محور پیشگیری از طلاق و پیشگیری از اعتیاد ویژه همسران زندانیان کرده است.

وی افزود: کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از مصرف مواد و پیشگیری از طلاق با استفاده از روش‌های آموزش مشارکتی طبق برنامه زمان بندی شده در انجمن حمایت زندانیان مرکز و در سالن ملاقات سه زندان تهران بزرگ، قزلحصار و دماوند و همچنین مرکز مشاوره مهر آوین واقع در خیابان 17 شهریور برای خانواده‌های زندانیان برگزار می‌شود.

منتظر افزود: در این کارگاه‌ها کلیاتی درباره مواد مخدر و آشنایی با مسائل و آسیب‌های طلاق، براساس بسته آموزشی تدوین شده به صورت علمی و کاربردی توسط اساتید مجرب تدریس می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه و برنامه ریزی انجام شده، 2100 خانواده باید دو دوره آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد و طلاق را طی کنند و هر خانواده جهت دریافت گواهینامه آموزشی مربوطه لازم است 16 ساعت دوره آموزشی پیشگیری از طلاق و 16 ساعت دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد را طی کند و در پایان دوره در صورت کسب موفقیت به هریک از دانش آموختگان مبلغی به عنوان کمک هزینه آموزشی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

 


8862303
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پارک ملی توران گفت: اعلام آمادگی و مشارکت مردم در طرح حفاظت از یوز در ایام نوروز بی سابقه و تاریخی بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام موحدی گفت: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر جلوگیری شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است