فرهنگی‌هنری 14:21 - 22 مهر 1398
فیلم «هندی و هرمز» در ادامه حضور بین‌المللی خود در سی‌امین جشنواره «CineMagic» در بلفاست ایرلند شمالی به روی پرده می‌رود.

دعوت از «هندی و هرمز» به ایرلند شمالی

به گزارش ایسنا، جشنواره بین‌المللی «Cinemagic» که از تاریخ اول اکتبر تا سوم نوامبر (۹ مهر تا ۱۲ آبان) برگزار می‌شود، روز ۱۹ اکتبر میزبان نمایش «هندی و هرمز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس امینی و  نویسندگی حسین فرخزاد خواهد بود. 

«هندی و هرمز» پیش از این در ۴۰ جشنواره بین المللی فیلم حضور پیدا کرده است که از جمله آن می توان به جشنواره بین‌المللی فیلم برلین، ونکوور، داکا، ادینبورگ انگلستان و ال کینو اشاره کرد. این فیلم همچنین توانسته جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ، بهترین فیلم و فیلم نامه جشنواره زاکورا، بهترین فیلم نامه جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا در ملبورن و جایزه نتپک جشنواره فجر بین‌الملل را به  خود اختصاص دهد.

فیلم سینمایی «هندی و هرمز» که محصول مشترک ایران و جمهوری چک است، با بازیگران بومی ساخته شده و روایتگر داستان هندی و هرمز، دو نوجوانی است که طبق سنت مردم جزیره با هم ازدواج می‌کنند. آنها درکی از یکدیگر ندارند اما دنیای ناشناخته و جذاب ارتباط با همدیگر، آنها را به همبازی‌هایی صمیمی تبدیل می‌کند؛ اما این بازی که نامش زندگی است هر لحظه برای آنها خطرناک‌تر می‌شود.

حامد علیپور، زهره اسلامی و محمد بانوج  بازیگران «هندی و هرمز» هستند و از سایر عوامل فیلم می توان به مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، طراح‌صحنه و لباس و دستیار کارگردان: آزاده موسوی، صدا بردار: رضا تهرانی و حسین پوررحیمی، تدوین : شهروز توکل و احسان واثقی، آهنگساز : مهران قائدی پور، صدا گذار : مهرشاد ملکوتی، مدیر تولید : حسین فرخزاد، سرمایه گذاران : مهروا اروین، اندره شافر و پوریا حیدری اشاره کرد.

پخش بین‌المللی «هندی و هرمز» را نسرین میرشب برعهده دارد.

انتهای پیام


10266161
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک فعال و پژوهشگر حوزه رسانه با اشاره به اهمیت سواد رسانه در دنیای مدرن و همین طور، روش‌های راستی‌آزمایی اخبار توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بکتاشیان گفت: من نتوانستم آنچه ایده‌آلم در تصویر است، در متن پیاده کنم. هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رسانه ملی برنامه و سریال‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ تدارک دید که می‌توانید آمار بازدید آن‌ها را مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است