استانی 18:24 - 08 مهر 1393
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از شناسایی و دستگیری هر 8 عضو ارشد و غیربومی یک شرکت کلاهبرداری هرمی خبر داد.

دستگیری 8 عضو ارشد یک شرکت هرمی در سمنان

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، سرهنگ سیدموسی حسینی در تشریح این خبر گفت: با اطلاع از فعالیت گسترده افرادی تحت پوشش شرکت‌های هرمی در سطح شهرستان سمنان، موضوع با تشکیل تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس پیگیری شد.

وی افزود: در تحقیقات محسوس و نامحسوس پلیس، محل فعالیت این شرکت هرمی که منزلی مسکونی واقع در یکی از محلات سمنان بود شناسایی و هماهنگی لازم با مرجع قضایی انجام شد.

وی به عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران انتظامی اشاره و تصریح کرد: در این عملیات که در ساعات خلوت بعد از ظهر و زمان فعالیت این شرکت هرمی اجرا شد 8 نفر از لیدرها و اعضاء فعال این شرکت دستگیر شدند.

حسینی تصریح کرد: در بازدید از مخفگیاه افراد دستگیر شده اسناد و مدارک بسیاری از ترکیب اعضاء شرکت و دریافت‌های مالی آنان کشف شد.

وی با بیان این که افراد دستگیر شده غیربومی و از دیگر استان‌های کشور بودند گردش مالی این شرکت هرمی را تاکنون بالغ بر 300 میلیون ریال عنوان و تاکید کرد: تحقیقات پلیس تا شناسایی کامل اعضاء به ویژه سرشاخه‌های هرم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این که متهمان پس از معرفی به دادسرا تحویل زندان شدند به عموم شهروندان به ویژه به جوانان توصیه کرد: با وعده‌های پوچ و خیالی افراد ناشناس در دام آنان نیفتند و به محض اطلاع از فعالیت اینگونه شرکت‌ها مراتب را بی‌درنگ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام


4839056
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است