ورزشی 19:37 - 07 فروردین 1394
تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران بااشاره به اینکه تیمش دردیدار مقابل فلسطین دو نیمه متفاوت از نظرفنی داشت،گفت:علیرضا جهانبخش به تازگی از مصدومیت رهایی یافته و صلاح بود تا تنها دقایق کمی به میدان برود.

به گزارش ایرنا، محمد خاکپورعصر امروز(جمعه) پس از برتری 3 بر صفر تیم امید ایران مقابل فلسطین در گروه سوم مرحله مقدماتی المپیک 2016 در قاره آسیا اظهار داشت: ابتدا باید جان باختن 2 خبرنگار زحمتکش عرصه ورزش را تسلیت گفته و برای خانواده آنان صبر جمیل از خداوند خواستار شوم.



وی در مورد مسائل فنی دیدار با فلسطین عنوان کرد: در نیمه نخست نکاتی که از بازیکنان خواسته بودیم در زمین اجرا نشد تا در گلزنی ناموفق باشیم اما در 45 دقیقه دوم، شرایط تغییر کرد.



خاکپور گفت: در نیمه دوم بسیار خوب بودیم و می توانستیم در نهایت این دیدار را با تعداد گلهای بیشتری به اتمام برسانیم.



وی بااشاره به اینکه بازیکنان جوان تیم زیر 23 سال ایران فوتبال روان و زیبایی را به نمایش می گذارند ادامه داد: ابتدا باید راهی مرحله نهایی شده تا بتوانیم برای آن برنامه ریزی کنیم.



خاکپور با تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی با شیلی افزود: سردار آزمون و علیرضا جهانبخش بازیکنان بین المللی هستند و به همین دلیل برای حضور آنان در تیم امید اصرار داشتیم.



وی در مورد نیمکت نشینی جهانبخش توضیح داد: او بازیکن بسیار باشخصیتی است که می تواند به یکی از بزرگان فوتبال ایران تبدیل شود. تلاش می کنیم تا سلامتی وی حفظ شود و او را برای دیدار حساس با عربستان نگه داشته ایم.



سرمربی تیم المپیک کشورمان در خصوص دیدار بعدی این تیم باافغانستان عنوان کرد: آنان تیم با انگیزه ای هستند که تماشاگران زیادی در تهران دارند . معتقدم دیدار تماشایی با آنان خواهیم داشت.



ورزشی(3)**3783**1590

انتهای پیام /*


6103581
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی جوانگرایی محسوسی انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آویسپا با ۲ گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند مقابل جوبیلو ایواتا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است