استانی 16:14 - 04 خرداد 1397
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: برخوردهای آمریکا از ابتدای مذاکرات تاکنون نشان داده که ما نمی‌توانیم با آنها تعامل و اعتماد کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:
برجام نشان داد نمی‌توان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد

به گزارش ایسنا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در جمع نمازگزاران بندرعباس با دعوت روزه‌داران به تقوای الهی افزود: دخالت در امور دینی بدون داشتن آگاهی و تخصص لازم به نوعی فضولی در امور دینی و کار کارشناسان دین است.

وی اظهار کرد: مردم باید بپذیرند یک پنجم مال‌شان؛ به خودشان تعلق نمی‌گیرد و بدانید تا خمس مال را پرداخت نکنید نمی‌توانید از آن استفاده کنید یعنی با آن مال حتی حق خرید نان ندارید البته خمس را می‌توان حتی به صورت اقساطی پرداخت کرد.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: اقتصاد دام، صنعت و کشاورزی در صورتی اقتصادی ماندگار می‌شوند که از سوی مصرف‌کننده مورد حمایت قرار گیرند، اگر مردم ما خواستار بالاتر رفتن کیفیت هستند، باید از کالای ایرانی حمایت کنند تا سرمایه تولیدکنندگان بیشتر شود و بتوانند با تمام توان؛ کیفیت کالای تولیدی خود را بالا ببرند.

نعیم آبادی اضافه کرد: بی‌توجهی به برخی از فضاها که در شهر وجود دارد باعث شده تا این اماکن به منابع گناه تبدیل شوند که باید نسبت به اماکن مراقبت و محافظت بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به سخنان مقام  معظم رهبری در دیدار  با سران قوا و کارگزاران نظام، بیان کرد: معظم‌له در این دیدار به  نکات حساس و کلیدی اشاره کردند و تجربه برجام را جواب افرادی دانستند که از مذاکره با آمریکا دم می‌زدند.

نعیم‌آبادی ادامه داد: برخوردهای آمریکا از ابتدای مذاکرات تاکنون نشان داده که ما نمی‌توانیم با آنها تعامل و اعتماد کنیم چرا که رفتارهای خصمانه و مغرضانه آنها از ابتدای مذاکرات مشخص بود و همراهی سران اروپایی با آمریکا بار دیگر نشان داد که این کشورها به تعهدات شان در برابر ایران پایبند نبوده و نخواهند ماند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به زیرپاگذاشتن تعهدات برجام توسط آمریکا گفت: مقام معظم رهبری در این خصوص از قبل هشدار لازم را داده بودند و باید مردم ومسئولان گوش به فرمان ایشان بوده وسخنان معظم له برای همه الگو و فصل الخطاب باشد.

وی در پایان با اشاره به روز تاریخی سوم خرداد تصریح کرد: حماسه بزرگ سوم خرداد و سالروزی افتخارآفرین خرمشهر نشان داد که پیروزی و افتخار با مذاکره بدست نمی‌آید و برای به سلامت گذشتن از پیچ تاریخی انقلاب باید مردم و مسؤولان با وحدت و همگرایی بسلامت از این پیچ عبور کنند.

انتهای پیام


9790037
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است