گوناگون 18:20 - 11 اسفند 1393
در معرض دید عموم قرار گرفت؛
بنای هنری معبد سوزان در شهر «لندن دری» ایرلند شمالی به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.

نمایش معبد سوزان در ایرلندگروه میراث فرهنگی و هنرهای سنتی، بنای هنری معبد سوزان در شهر «لندن دری» ایرلند شمالی به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.



به گزارش بولتن نیوز، از دید از معبدسوزان از ١٤ ام تا ٢٠ ام ماه مارس جاری برای علاقه مندان امکان پذیر خواهد بود و در عصر روز شنبه ٢١ ام مارس طی مراسم ویژه ای سوزانده خواهد شد که البته علاقه مندان ملزم به تهیه بلیت برای شرکت در این مراسم خواهند بود.


هدف ازساخت این معبد که اولین کار هنری«دیوید بست» درخارج از آمریکاست، خلق پروژه ای میان فرهنگی برای نمایش قدرت دگرگونی و انتقال هنر بوده است. 


در ساخت این معبد حدود صد نفر از گروه های مختلف شهر لندن دری، "دیوید بست" و همکاران امریکایی او را همراهی خواهند کرد.  این پروژه در راستای سنت قدیمی آتش بازی در ایرلند شمالی و ایجاد روحیه همکاری صورت میگیرد. 


"بست" که متولد ١٩٤٥ در کالیفرنیا و فارغ التحصیل رشته مجسمه سازی از دانشکده هنر سانفرانسیسکو است همواره خالق آثاری گروهی با هدف همکاری و تعامل بیشتر بوده است . او پیش از این نیز أقدام به ساخت معابد مشابهی در امریکا نموده  و هدفش از انتخاب معبد جایگاه ویژه و ماهیت بخشش گناهان در آن هاست.  از این رو در پایان ساخت معابد ، آنها طی مراسمی مذهبی سنتی به همراه تمام پیام های نوشته شده توسط سازندگان به آتش کشیده میشوند. تا به امروز هشت نمونه از این معابد توسط "بست" ساخته شده است.

5960104
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است