اجتماعی 10:49 - 14 مرداد 1394
معاون ترافیک سازمان بازرسی شهرداری تهران به بررسی اقدامات اجرایی و آموزشی صورت گرفته در راستای تحقق خط سفید پرداخت.

نصب تابلوهای خط سفید در ورودی شهر تهران
به گزارش افکارخبر، خدیوی معاون ترافیک سازمان بازرسی شهرداری تهران در این جلسه گفت: طرح خط سفید اولویت کار شهرداری تهران در سال جاری است و در همین راستا نیز سازمان بازرسی نظارت بر این کار را به صورت کلان در دستور کار دارد.



این مسئول خاطرنشان کرد: هدف آماری پروژه طرح خط سفید رانندگان هستند و آموزشهای این طرح باید از داخل خانه و بچه ها شروع شود.



وی اعمال قانون، ایجاد زیرساختها و اطلاع رسانی را سه ضلع اجرایی طرح خط سفید دانست و در ادامه خواستار نصب تابلوهای خط سفید در مبادی ورودی شهر تهران در راستای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در قالب پروژه خط سفید شد.



در این جلسه رضا نثاری شهردار منطقه نیز با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در راستای ایجاد زیرساختها و مباحث آموزشی طرح خط سفید در این منطقه گفت: طرح خط سفید در منطقه ۱۹ مراحل پایانی را می گذراند. این منطقه در فاز اول جزء مناطق برتر شهر تهران بود که توانست در زیرساختها ورود پیداکند و امید است خروجی لازم را در این طرح داشته باشیم.



شهردار منطقه با اشاره به قرار گرفتن ۴ معبر ورودی شهر تهران در این منطقه اظهار کرد: بیشترین ورودی ها در محدوده این منطقه قرار دارد و به همین دلیل ۷۰ درصد تردد خودروهایی که از منطقه ما عبور می کنند ساکنان شهرستان ها هستند که به هیچ وجه با این طرح آشنایی ندارند.



درهمین راستا ارائه آموزشهای خط سفید در شهر تهران و رعایت قوانین توسط رانندگان می تواند به نوعی این رفتارها را نیز به مسافران انتقال دهد.

6861271
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است