سیاسی 16:43 - 09 مرداد 1395
نوه امام راحل گفت: جدایی بین مقام معظم رهبری و بیت امام(ره) فقط به نفع آمریکا و منافقان است و مطمئن باشید هیچ‌گاه از فرزندان خمینی(ره) یک کلام هم در تضعیف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نخواهید شنید.

عده‌ای در خارج برنامه‌ دارند برادرم را از رهبری جدا کنندبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی خمینی ظهر امروز در مراسم ارتحال مرجع فقید آیت‌الله العظمی صالحی‌مازندرانی در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه بنیان تقوا این است که انسان واجبات را انجام دهد و محرمات را ترک کند، اظهار کرد: دنبال راه‌های عجیب و غریب برای رسیدن به مدارج بالا نباشید، همین که واجبات را انجام و محرمات را ترک کنیم، بالاترین قدم برای رسیدن به مدارج بالای تقواست.


وی افزود: وزن و مقدار مسلمانی هر کسی به میزان تقوای اوست و اساساً خدا ما را آفریده است که میزان تقوا و ایمان ما مشخص شود.


نوه امام راحل از آیت‌الله صالحی‌مازندرانی طبق شنیده‌ها به‌عنوان یک استوانه از تقوا و علاقه به اهل بیت(ع) نام برد و تصریح کرد: این عالم ربانی نشانه بارز تقوا و ایمان الهی است.


سید علی خمینی با بیان اینکه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت الهی است، اضافه کرد: مسؤول باید حافظ اموال و آبروی مردم باشد و حق ندارد برای خود حقوق آنچنانی مقرر کند و آبروی مردم را بریزد چرا که نسبت به آن‌چیزی که در دست اوست، امین است.


وی بیان کرد: برخورد مقام معظم رهبری در مقابله با فیش‌های نجومی بی‌نظیر و برای ما درس‌آموز است و به قول ایشان موضوع حقوق‌های نجومی در واقع هجوم به ارزش‌هاست.


نوه امام راحل با بیان اینکه مسؤولیت در نظام اسلامی ارزش نیست، تصریح کرد: دشمن با دامن زدن بیش از اندازه به این فیش‌ها همه مسؤولان را متهم کرده و به‌دنبال ناامید کردن مردم است اما مقام معظم رهبری با تیزبینی صحه بر پاکدستی بسیاری از مدیران می‌گذارند و وعده برخورد با مفسدان را می‌دهند.


سید علی خمینی با بیان اینکه دشمنان همچنان در فکر ناامید کردن مردم هستند، گفت: بیشتر مسؤولان ما در نظام طبق فرمایش رهبری افراد پاکدستی هستند و مردم نباید خیال کنند که همه مسؤولان فیش‌های نجومی دارند.


وی ادامه داد: کاری به راست و چپ و دولت‌ها ندارم چرا که معتقدم در هر دولتی افراد خادم و خائن وجود دارند و باید کم کم شناسایی و غربال شوند و کم و بیش در همه جای دنیا وجود دارد اما در نظام اسلامی یک مورد هم زیاد است و باعث ناراحتی می‌شود.


نوه امام راحل تصریح کرد: دشمنان در کار تبلیغات قوی هستند و از قدیم هم همینطور بودند، از اوایل انقلاب منتظر بودند تا اختلافات بزرگ شود تا از آن سوء استفاده کنند و ما به‌عنوان مسؤول طوری حرف نزنیم که مردم نسبت به نظام بدبین شوند چرا که این نظام و انقلاب حاصل خون شهداست.


سید علی خمینی با بیان اینکه امنیت نظام ما از برکت وجود نیروهای امنیتی است، اظهار کرد: به برخی مجموعه‌ها اجازه داده شده که برای حفظ امنیت جامعه شنود و بررسی اطلاعاتی انجام دهند اما طبق فرمان 8 ماده‌ای امام(ره) آن نهادی که مسؤولیت دارد باید در همان حیطه امنیتی وارد عمل شود و حق ندارد اسرار دیگر مردم را فاش کند.


وی خطاب به رسانه‌ها و خبرنگاران، گفت: هوشیار باشید و خدا را همواره حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانید، به‌خاطر بازی‌های سیاسی آبروی افراد را نبریم و طوری نشود که این بازی‌ها باعث شود اسرار آدم‌ها فاش شود.


نوه امام راحل ادامه ادا: باید از خدا ترسید، هر خبرنگار مسلمان قبل از اینکه از جای دیگر قانون روز دنیا را ببیند باید توجه کند که قانون اسلام چه می‌گوید و اجازه نداریم تحت عنوان سایت و روزنامه هرچه به‌گوش‌مان خورد را نشر دهیم.


سید علی خمینی با اشاره به اینکه عزت نفس ودیعه‌ای الهی است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر حفظ رویه انقلابی و عزت اسلامی تأکید داشته و دارند.


وی افزود: من خود را طلبه عادی می‌دانم که بر حسب خود درس خواندم و پیشرفت ظاهری من در حوزه از برکت وجودی امام(ره) است، 17 ساله بودم که از من خواسته شد در حوزه درس بگویم و من هم گفتم و پیشرفت کردم که اگر من نوه امام(ره) نبودم این‌ همه استقبال و توجه به من وجود نداشت و این یک توفیق الهی است که خدا به ما داد.


نوه امام راحل ادامه داد: وقتی خدا این توفیق را به من داد که نوه امام(ره) شدم و پدر شهیدی به‌واسطه این مقام مرا در آغوش خود می‌گیرد این هم برایم شیرین است و هم برایم مسؤولیت می‌آورد و باید قدم به قدمم را مراعات کرده و از منیت حرف نزنم و پایم را کج نگذارم چراکه اگر خدای ناکرده تخطی کنم آن دنیا امام راحل یقه‌ام را می‌گیرد.


سید علی خمینی با بیان اینکه اعتراف می‌کنم حق امام(ره)، شهدا و رهبری را آنطور که شایسته است اداء نکرده‌ام، تصریح کرد: مجموعه بیت امام(ره) خیلی بهتر از این‌ها می‌توانستیم عمل کنیم و نکردیم اما امام(ره) خود شاهد است که نخواستیم کم‌کاری کنیم و این حق آنچنان عظیم است که نمی‌توانیم از عهده آن برآییم.


وی اضافه کرد: من تا به حال در منبری از برادرم سید حسن خمینی نام نبرده و حرفی نزده‌ام اما خبر دارم کسانی خارج از کشور برنامه‌ریزی کردند و با اغراض سیاسی نیت‌شان این است ایشان را از رهبری جدا کنند اما بدانند که خانواده امام(ره) پشتیبان رهبری است و این لطفی که رهبری به ما دارد، به هیچ کسی ندارد.


نوه امام راحل با تأکید بر اینکه دشمنان ما نشسته‌اند که بین خانواده امام(ره) و رهبر معظم انقلاب فاصله بیاندازند، اضافه کرد: هر وقت حاج حسن خمینی با رهبری جلسه دارند و چند نفر اطلاع پیدا می‌کنند و خبرها به آن‌سوی مرزها می‌رسد، بلافاصله بنگاه‌های شایعه‌پراکنی و غول تبلیغاتی غرب برنامه‌ریزی می‌کنند تا شاید به خیال پوچ خود بین رهبری و بیت امام(ره) فاصله ایجاد کنند.


سید علی خمینی به انتخابات اشاره کرد و گفت: برخلاف نظر دشمنان نظام، ایرانی محکم‌تر از ایران اسلامی به رهبری سید علی خامنه‌ای نداشتیم.


وی بیان کرد: نوه امام(ره) را در انتخابات خبرگان رهبری رد صلاحیت کردند اما عکس‌العمل ایشان چه بود که دشمنان را ناامید کرد؟ هرکس جای وی بود داد و بیداد می‌کرد اما با همه این اوصاف شما از زبان حاج حسن خمینی یک کلمه گلایه نشنیدید.


نوه امام راحل در پایان گفت: جدایی بین مقام معظم رهبری و بیت امام (ره) فقط به نفع آمریکا و منافقان است و مطمئن باشید هیچ‌گاه از فرزندان خمینی یک کلام هم در تضعیف خامنه‌ای نخواهید شنید.


انتهای پیام/



8069767
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهوری سابق درباره رخداد‌های مربوط به افزایش قیمت بنزین در آبان ۱۳۹۸ واکنش نشان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی وزیر کشور درباره قانون مقابله با تحریم کالاهای صهیونیستی توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: کشور‌های اسلامی بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و این مهم را سران کشور‌های اسلامی درک نمی‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: حمله رژیم اسرائیل به حلب نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: شناور‌های بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناور‌های مردمی کشور‌های محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری رژه می‌روند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» زمانیان گفت: مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی زمانی در کشور حل می‌شود که امید در میان مردم وجود داشته باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است