استانی 02:25 - 09 خرداد 1394
یزد؛
مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد گفت: جشن بزرگ در انتظار آفتاب یکی از بزرگترین برنامه‌های اجرایی است که برای سومین سال متوالی در نیمه شعبان در این امامزاده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛ حجت الاسلام رضا رویت اعلام کرد: سال‌های گذشته ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر در این جشن شرکت کردند و امسال حضوری فراتر از این جمعیت در این جشن پیش‌بینی می‌شود.

وی از حضور مسیحی تازه مسلمان شده با نام «سوف یاوی» از کشور ماداگاسکار در جشن در انتظار آفتاب خبر داد و از نورافشانی، پرواز 110 بالون شادی، اهتزاز پرچم مقدس جمکران، برپایی نمایشگاه دستاوردهای مجموعه‌های فرهنگی استان و ویژه برنامه برای کودکان و قرعه کشی پنج سفر مشهد مقدس و ۱۲ بن کارت خرید به عنوان برنامه‌های این جشن نام برد.

مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) گفت: در جشن امسال به قید قرعه به ۱۲ نفر از کسانی که در این وقف مشارکتی شرکت کنند یک دستگاه خودروی پراید و ۱۱ وام قرض الحسنه ۲۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف شهرستان یزد نیزگفت: جشن میلاد امام زمان(عج) در یزد در سه بخش جشن شب میلاد، ویژه برنامه احیای نیمه شعبان و جشن ویژه خواهران در عصر روز ولادت در ۱۰ بقعه متبرکه و امامزاده شاخص استان خواهد بود.

انتهای پیام/م




6466976
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است