استانی 18:55 - 01 اردیبهشت 1400

امنیت اجتماعی در بافت جهانی یزد ارتقا می‌یابد/توقیف ۵۰ موتورسیکلت

سعید زینلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد و حضور گردشگران از مناطق مختلف کشور و خارج از کشور در این بافت در گذشته و آینده، اظهار داشت: علاوه بر گردشگران، مردم ساکن بافت تاریخی نیز مطالبه جدی در زمینه تامین امنیت بافت تاریخی دارند.

وی با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت‌ها و برخی خودروها در بافت تاریخی برای مردم و ساکنان بومی این بافت مشکل ساز شده است، افزود: به همین منظور طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بافت تاریخی یزد اجرا شده و تاکنون نزدیک به ۵۰ موتورسیکلت متخلف در این بافت توقیف شده اند.

زینلی یادآور شد: ویراژ، صدای ناهنجار، آلودگی صوتی، انجام حرکات نمایشی خطرناک، بی‌توجهی به عبور عابران پیاده در بافت و ... برخی از تخلفات انجام شده توسط راکبان موتورسیکلت‌های توقیف شده بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد عنوان کرد: اجرای این طرح با همکاری پنج تیم در بافت تاریخی ادامه دارد و با متخلفان و مخلان نظم عمومی برخورد جدی خواهد شد.

زینلی تاکید کرد: پلیس یزد هرگز اجازه نخواهد داد که امنیت و آرامش شهروندان دچار مخاطره شود و انتظار داریم مردم به ویژه ساکنان بافت تاریخی نیز پلیس را در این زمینه همراهی کنند و تخلفات به پلیس گزارش کنند.


11035947
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است