استانی 11:58 - 25 مرداد 1397

۷۸ پروژه عمرانی خدماتی در شهرستان زیرکوه به بهره برداری می رسد

امین مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۸۲ پروژه با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان زیرکوه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به کلنگ زنی چهار پروژه طی این هفته، بیان کرد: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

معاون فرماندار زیرکوه اضافه کرد: همچنین در هفته دولت امسال ۷۸ پروژه در این شهرستان به بهره برداری می رسد که برای اجرای آن بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

بهره مندی ۸۸ شهر و روستا

مصطفوی با بیان اینکه با اجرای این پروژه ها برای ۳۹ نفر اشتغال پایدار ایجاد شده است، عنوان داشت: همچنین با افتتاح این پروژه ها ۸۵ روستا و سه شهر از مزایای آن بهره مند می شوند.

وی، اصلاح و توسعه معابر شهر حاجی آباد را یکی از پروژه های افتتاحی این هفته عنوان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه بالغ بر هشت میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون فرماندار زیرکوه همچنین از اصلاح و بازسازی معابر شهر زهان با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال خبر داد و افزود: افتتاح مدرسه چهارکلاسه نیمبلوک با اعتبار دو میلیارد ریال و کلنگ زنی کمپ کویر نوردی همت آباد با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه های این هفته در شهرستان زیرکوه خواهد بود.


9875991
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است