استانی 00:58 - 09 بهمن 1400
ایسنا/خوزستان در حالی که شانزده هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال گذشته است، بازیکنان نفت آبادان تنها ۱۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند.

نفت آبادان همچنان اسیر وعده‌ها / بازیکن مورد علاقه منصوریان جدا می‌شود؟

۳۰ دی ماه بود که پس از کش و قوس های فراوان، در حالی که بازیکنان و اعضای کادرفنی نفت تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر پولی دریافت نکرده بودند، ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم به حساب هایشان واریز و مقرر شد که طی روزهای آینده بخش دیگری از مطالبات بازیکنان پرداخت شود اما این وعده هنوز محقق نشده است.

به گزارش ایسنا، بازیکنان نفت که از ابتدای فصل بیست و یکم با مشکلات مالی فراوان مواجه بوده اند و همین نیز باعث شد دو بار دست به اعتصاب بزنند، در حالی از امروز نهم بهمن ماه تمرینات خود را در تعطیلات نیم فصل در آبادان شروع می کنند که نسبت به واریز نشدن بخش دیگری از مطالبات خود گله مند بوده و حتی گفته می شود دو سه بازیکن از جمله شروین بزرگ مهاجم این تیم که از بازیکنان مورد علاقه منصوریان نیز است، قصد جدایی دارد.

بازیکنان نفت آبادان از ابتدای فصل تاکنون با وعده مسئولان برای تزریق پول به این تیم رو به رو بوده اند و اصلا مشخص نیست چرا تاکنون پولی به این باشگاه تزریق نشده است. اگر طی روزهای آینده پولی به حساب بازیکنان نفت واریز نشود، احتمال جدایی چند بازیکن شاخص از این تیم وجود دارد، موضوعی که می تواند کار منصوریان را در ادامه راه باتوجه به این که باشگاه توان مالی برای خرید های آن چنانی در نقل و انتقالات زمستانه را ندارد، سخت تر کند.

انتهای پیام


11430745
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است