استانی 13:32 - 05 آذر 1393
فرمانده سپاه کاشمر:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر با اشاره به این که ملت ایران تاکنون از مراحل شبیخون، ناتو و تهاجم فرهنگی و تهدید نرم دشمن عبورد کرده است گفت: جنگ نرم، مهم‌ترین ابزار دشمن برای تغییر ارزش‌های جامعه است.

جنگ نرم، مهم‌ترین ابزار دشمن برای تغییر ارزش‌های جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، علیرضا سازگار ظهر امروز در همایش شکوه مقاومت نیروهای بسیجی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج کاشمر در سالن الکاسفی امامزاده سید حمزه (ع) اظهار داشت: اگر چه امروز در میدان‌های جنگ به صورتی فیزیکی سرباز نداریم، اما متأسفانه سربازان دشمن از طریق سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به درون خانه‌های ما رسوخ پیدا کرده و به تعبیر مقام معظم رهبری در کشور رخنه فرهنگی ایجاد کرده است.

وی با تبریک سی و پنجمین سال تأسیس بسیج مستضعفین به دستاوردهای این نیروی تأثیرگذار در بخش‌های مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: بسیج در قبل و پس از انقلاب در صحنه‌های اجتماعی و نظامی حضوری فعال و نقش اثرگذار داشت به طوری که با سرکوب اشرار یک موفقیت بزرگ نصیب انقلاب کرد و توطئه دشمنان را برای از بین بردن انقلاب نقش برآب کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر با بیان این که در اوایل جنگ سپاه هنوز ساماندهی نشده بود و ارتش نیز به دلیل فرار برخی فرماندهانش متلاشی شده بود، تصریح کرد: این بسیج بود که در اوایل جنگ پا به عرصه گذاشت و توانست با موفقیت در عملیات‌های مختلفی همچون بیت المقدس، طریق القدس، فتح‌المبین، والفجر 8 و کربلای 5 و سایر عملیات ها افتخار آفرین باشد و با کسب پیروزی های مستمر جهانیان را شگفت زده کند.

وی دستیابی و رسیدن به غنی‌سازی اورانیوم، نانوتکنولوژی، سلول‌های بنیادین، هوا فضا و موشک‌ها را یکی دیگر از دستاوردهای بسیج در کشور عنوان کرد و یادآور شد: رسیدن به قله‌های علمی با تفکر بسیجی و حضور پررنگ بسیجیان در عرصه‌های مختلف به دست آمده و این یک افتخار برای ملت و نظام انقلاب اسلامی ایران است.

سازگار با تأکید بر این که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر در بحث مسائل اقتصادی بوده و نامگذاری سال‌های اخیر از سوی ایشان همگی به بحث اقتصاد ختم می‌شود، بیان داشت: امروز باید در کنار استقلال سیاسی که به آن دست یافته‌ایم استقلال اقتصادی نیز محقق شود.

وی با بیان این که توجه به اقتصاد مقاومتی تنها راه رسیدن به استقلال اقتصادی است گفت: ما همانند خیلی از کشورهای اروپایی نیستیم که ریاضت اقتصادی را در کشور پیاده کنیم؛ بلکه تلاش می‌کنیم با فرهنگ صحیح و درست مصرف زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را در کشور پیاده کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر با اشاره به این که بر اساس افق برنامه باید تا پایان برنامه پنجم توسعه که پایان سال 93 است در زمینه انرژی 30 درصد کاهش داشته باشیم، اظهار داشت: چرا ما باید دو برابر کشور چین که دارای جمعیت یک میلیارد و 400 میلیون نفری است انرژی مصرف کنیم؛ یا این که چرا باید به اندازه 18 کشور اتحادیه اروپا مصرف گاز و برق داشته باشیم.

وی با بیان این که بسیج به دنبال تحقق جامعه اسلامی است و این تنها با اصلاح تک تک افراد جامعه میسر می‌شود، ادامه داد: دشمن در این جنگ نرم به دنبال این است که جوانان و ملت ایران را نسبت به فرهنگ خودمان بیگانه کند و در این راه تمام تلاش خود را به کار بسته که از طریق ماهواره و سایت‌های اجتماعی جوانان و ملت را نسبت به فرهنگ اصیل اسلامی بیگانه کنند.

سازگار با اشاره به این که اسلام همواره به دنبال تحرک، پویایی و تلاش است اما دشمن می‌کوشد تا افراد جامعه ما را خنثی جلوه دهد و در آنها تغییر باور ایجاد کند گفت: ماهواره همانند یک شمشیر دو لبه است و دشمن تلاش می‌کند از این طریق ملت را به سمت جریانات سیاسی خود بکشاند و با رایج کردن انحطاط اخلاقی و نمایش فیلم‌های مبتذل در کشورهای اسلامی فرهنگ خود را جایگزین کنند.

وی با اشاره به وجود 17 هزار و 666 شبکه ماهواره در دنیا افزود: در حال حاضر 3 هزار شبکه ماهواره‌ای در داخل کشور برای کسانی که ماهواره دارند قابل دریافت است که از این تعداد 380 شبکه موسیقی های مبتذل و تحریک کننده عریضه جنسی، 740 شبکه تبلیغات مد لباس و لوازم آرایشی، 273 شبکه تبلیغ ادیان ساختگی، 235 شبکه فیلم‌های مبتذل و 250 شبکه کودک در راستای ایجاد نفرت از افراد مسلمان و ترویج خشونت فعالیت دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر با تأکید بر زمینه‌سازی و تلاش برای ارتقای سطح فرهنگی در جامعه خاطرنشان کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های مقاومت بسیج باید تلاش کنند از طریق فرهنگ‌سازی و بالا بردن غنای فرهنگی زمینه‌ای فراهم کنند تا  استفاده‌کنندگان از ماهواره به صورت داوطلبانه نسبت به تحویل ماهواره خود اقدام کنند.


5276717
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است