وبگردی 12:19 - 30 آبان 1393
برای افرادی که از تمکین مالی خوبی برخوردار هستند سایت های فروش اقلام لوکس و گران قیمت پیشنهاد های ویژه ای دارند. در یکی از این وبسایت ها می توانید شکلات های کادویی را پیدا کنید که قیمت آن ها از 100 هزار تومان شروع می شود و در برخی موارد به 360 هزارتومان هم می رسد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،برای شما هم اتفاق افتاده است که هنگام رفتن به مهمانی، نزدیک مغازه ای چند دقیقه مکث کنید و یک بسته شکلات به عنوان کادو و ادای احترام به میزبان، خریداری نمایید. این بسته شکلات معمولا جعبه زیبایی دارد و شکل و شمایل شکلات ها نیز در آن با نمونه های معمولی کمی متفاوت است. قیمت این بسته شکلات کادویی در گران ترین حالت به 40 یا 50 هزار تومان می رسد و فراتر از این قیمت کمی بعید به نظر می رسد.

این شکلات های ساده که به راحتی از مغازه قابل تهیه است مخصوص خانواده هایی است که در خرج کردن پول کمی محتاط هستند و از خرج های اضافی پرهیز می کنند اما وقتی حرف از افراد مرفه می شود چه؟ آیا آن ها هم به دنبال همین شکلات های ساده می روند که هر کسی قادر به تهیه آن هاست یا شکلات های کادویی خاصی را می پسندند که به نوعی تک هستند؟

برای افرادی که از تمکین مالی خوبی برخوردار هستند سایت های فروش اقلام لوکس و گران قیمتپیشنهاد های ویژه ای دارند. در یکی از این وبسایت ها می توانید شکلات های کادویی را پیدا کنید که قیمت آن ها از 100 هزار تومان شروع می شود و در برخی موارد به 360 هزارتومان هم می رسد. این در حالی است که شما این همه پول را تنها برای یک جعبه شکلات کادویی می دهید.

تمامی این شکلات های لوکس از برند Selamlique هستند. این برند در اصل یک کارخانه تولید قهوه و محصولات زیرشاخه آن از جمله شکلات است که در استانبول ترکیه به فعالیت خود ادامه می دهد. 



در توضیحات اکثر این شکلات ها عبارت "پوشیده از گرد طلا" را مشاهده می کنید و همین یک از دلایل اصلی قیمت بالای آن است.

نکته جالب در مورد قیمت بالای این شکلات های لوکس اینجاست که اگر سری به سایت اصلی این برند ترکیه ای بزنید مشاهده می کنید که شکلاتی که اینجا با قیمت 325 هزار تومان فروخته می شود قیمت جهانی معادل 68 دلار دارد. 68 دلار به توجه به قیمت روز دلار نهایتا 218 هزارتومان می شود ولی با اختلاف قیمت 100 هزار تومانی در اینترنت به فروش می رسد.صبحانه آنلاین

در ادامه جدول قیمت شکلات های لوکسی را مشاهده می کنید که به راحتی از اینترنت قابل خریداری هستند:

مدل شکلات

قیمت(ریال)

وزن جعبه (گرم)



Selamlique CINNAMON-Almond Delight

1,100,000

190





Selamlique Mix Chocolate- Delicacy

3,250,000

630





Selamlique ROSE-Almond Delight

3,600,000

890





Selamlique Mix -Almond Delight

3,600,000





Selamlique MASTIC-Almond Delight

3,600,000





Selamlique CINNAMON-Almond Delight

3,600,000





Selamlique POMEGRANATE -Almond Delight

3,600,000






5232480
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ازجمله اهداف واشنگتن از وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، حذف جنبش مقاومت فلسطینی حماس از عرصه قدرت است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» انواع مختلفی از رفتار‌های پدر‌ها وجود دارد که عامل آسیب‌های دوران کودکی و مسائل مربوط به روابط بزرگسالی دختران‌شان هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در طول نهضت ملی شدن صنعت نفت، امام خمینی بیشتر به پیگیری مسائل حوزه و کار تدریس و تالیف و مشاوره با آیت‌ا... بروجردی و تقویت دستگاه مرجعیت مشغول بودند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کمتر کسی اسم جانباز شهید «احد ترشیچی» را شنیده است. مرد مجاهدی که ۱۴ سال رنج جانبازی را تحمل کرد و سرانجام روز ۱۵ فروردین ۱۳۷۵ به خیل شهیدان پیوست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون‌های سراسری، مجازات‌هایی را برای متخلفان کنکور پیش‌بینی کرده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حادثه فرقان از عبرت‌های تاریخ انقلاب است. افرادی متدین، نمازخوان، نماز شب خوان و دائم روزه‌دار با شعار اسلام آمدند و بهترین آدم‌های متدین انقلاب را به شهادت رساندند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» استفاده از ظرفیت سازمان‌های منطقه‌ای برای روابط دو‌جانبه، امتیازی است که می‌تواند به روابط تهران و اسلام‌آباد عمق بخشیده و منجر به همگرایی بیشتر دو کشور شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» میلیاردر زاغه‌نشین لقب مرد میانسال اهل بجنورد است که سال‌هاست عشق زباله شده و دیروز ۹۰ خاور زباله با دستور قضایی از داخل خانه ۳۰۰ متری‌اش بیرون آمد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» صهیونیست‌ها امروز بیشتر از هر روز دیگری درحال سبک و سنگین کردن مزایا و معایب باقی ماندن در سرزمین‌های اشغالی هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تحلیلی بر چرایی تاکید رهبر انقلاب بر قدرت‌نمایی در دوران پسابازدارندگی را از نظر می‌گذرانید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است