اجتماعی 19:16 - 09 بهمن 1393
آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا بیش از یکصد هزار نخ سیگار خارجی و تعداد 110 بسته تنباکوی قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ رحیم مهدی زاده عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پلیس ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با کنترل محورهای مواصلاتی به دو دستگاه خودرو مشکوک شدند.



وی افزود: در بازرسی از این خودروها 102 هزار و 300 نخ انواع سیگار خارجی و نیز 110 بسته تنباکوی قاچاق قلیان کشف و ضبط و خودروهای حامل بار توقیف شد.



وی اضافه کرد: در این راستا سه نفر قاچاقچی دستگیر شدند.



وی با اشاره به عزم پلیس در راستای برقراری امنیت اجتماعی در جامعه اظهار کرد: مجموعه انتظامی شهرستان آستارا همواره آماده برخورد با اخلال گران نظم و امنیت در جامعه هستند و در این راه خطیر نیازمند همکاری مردم برای شناسایی قانون شکنان می باشیم.



فرمانده انتظامی شهرستان آستارا همچنین از دستگیری سارقان کبوتر در این شهرستان خبر داد.



سرهنگ رحیم مهدی زاده گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان آستارا در پی مراجعه فردی مبنی بر سرقت 100 طوقه کبوتر از منزل مسکونی اش ، دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند.



وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی های به عمل آمده و انجام تحقیقات محلی ، سارق 19 ساله را شناسایی و او را دستگیر کردند.



وی با اشاره به اینکه این سارق به سرقت 100 طوقه کبوتر با همدستی دوست 17 ساله خود اعتراف کرد ، گفت: همدست این متهم نیز در عملیات پلیسی دستگیر شد.



وی ادامه داد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.



فرمانده انتظامی بندر آستارا در ادامه افزود: در یک هفته اخیر 32 واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمپ شد.



سرهنگ مهدی زاده گفت: این طرح در سطح اماکن عمومی و اصناف به منظور جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی ، پاکسازی اماکن آلوده و ایجاد امنیت پایدار و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی توسط پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آستارا اجرا شده است.



شهرستان آستارا در 200 کیلومتری شمال غرب مرکز گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.ک/3



7105 / 535 / 695

انتهای پیام /*


5731284
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ ثوب البسه قاچاق خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است